ابلاغ شیوه‌نامه «مدرس سرآمد» برای تجلیل از مدرسان کانون زبان ایران

ابلاغ شیوه‌نامه «مدرس سرآمد» برای تجلیل از مدرسان کانون زبان ایران
شیوه‌نامه انتخاب مدرس سرآمد برای تجلیل از مدرسان به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، بهجت تربتی‌نژاد، معاون آموزشی کانون زبان، اعلام کرد: در اردیبهشت سال جاری علاوه بر تجلیل از کلیه مدرسان کانون زبان از مدرسان سرآمد (Distinguished Teachers) به شکل ویژه‌ای تقدیر خواهد شد.
تربتی‌نژاد از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب مدرس سرآمد به استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: استان‌ها موظّف شدند با تشکیل کارگروه، اسامی مدرسان سرآمد را به معاونت آموزشی ارسال کنند. او گفت: اعضای کارگروه را مدیران استان، مسئولان مراکز، نمایندگان مدرسان و کارشناسان بازدید تشکیل می‌دهند.
معاون آموزشی کانون زبان ایران افزود: در این شیوه‌نامه ده محور به‌عنوان ملاک‌های ارزیابی تعریف شده است، همچنین منبع داده، مرجع تشخیص و امتیاز ملاک‌های ارزیابی به تفکیک، مشخص شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر مدرسان سرآمد که از شاغلین در کانون زبان انتخاب می‌شوند تقدیر از مدرسان پیش‌کسوت معرفی‌شده توسط استان‌ها نیز در این شیوه‌نامه تعریف شده است.

گفتنی است، کانون زبان ایران در ۳۱ استان کشور حضور دارد و حدود سه‌هزار مدرس در زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و ترکی استانبولی تدریس می‌کنند.


۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۰۷۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...