فرماندار همدان خبر داد:

تخصیص زمین با کاربری آموزش به کانون زبان ایران

تخصیص زمین با کاربری آموزش به کانون زبان ایران

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مسلم مخفی، فرماندار شهر همدان از کانون زبان ایران در شهر همدان بازدید کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت‌های کانون زبان ایران اظهار امیدواری کرد که کانون زبان به‌عنوان تنها مرکز دولتی در آموزش زبان‌های خارجی دامنه‌ی عملکرد خود را گسترش دهد.
در این بازدید، پیمان رجبی، مدیر کانون زبان استان همدان، ضمن ارائه گزارشی از خلاصه فعالیت‌های کانون زبان، از تعامل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان همدان با کانون زبان تشکر کرد و افزود: واحد حقوقی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک همدان در تخصیص ساختمان اداری-آموزشی جدید به کانون زبان مساعدت داشتند که جا دارد به طور ویژه از ایشان تشکر کنم.
در بخشی از این دیدار، فرماندار همدان در خصوص درخواست مدیر کانون زبان این استان مبنی بر تخصیص زمینی با کاربری آموزشی به کانون زبان، ضمن استقبال از این درخواست دستور تشکیل جلسه با نهادهای ذی‌ربط و مساعدت در روند اجرایی‌شدن انتقال زمین و احداث ساختمان کانون زبان شهر همدان را صادر کرد.
گفتنی است، مسلم مخفی دارای سوابقی از جمله مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان، مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری همدان، مشاور رسانه‌ای و معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی‌فقیه استان همدان است. وی در آذر ۱۴۰۱ به این سمت منصوب شد.

شایان ذکر است، در کانون زبان استان همدان آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی

 
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۷۶۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...