در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

مدیرکل حوزه مدیرعامل و مشاور امور شاهد و ایثارگران منصوب شدند

مدیرکل حوزه مدیرعامل و مشاور امور شاهد و ایثارگران منصوب شدند
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای «سمیه‌سادات ابراهیمی» را به‌عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل و «مهدی قربان‌نیا» را به‌عنوان «مشاور‏ مدیرعامل ‏در ‏امور شاهد‏ و ‏ایثارگران» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش، با صدور حکم‌های جداگانه‌ای «سمیه‌سادات ابراهیمی» را به‌عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل و «مهدی قربان‌نیا» را به‌عنوان «مشاور‏ مدیرعامل ‏در ‏امور شاهد‏ و ‏ایثارگران» منصوب کرد.

در حکم انتصاب مدیرکل جدید حوزه مدیرعامل از او خواسته شده است تا با اتکال به خداوند منان و تعامل با همه معاونان، مدیران، همکاران و تلاش در جهت افزایش رضایت‌مندی در مجموعه‏ و همچنین تعامل‌های برون‌سازمانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نیروی ‌انسانی متخصص در راستای اهداف عالی کانون و انجام وظایف محوله اهتمام ورزد.

لازم به ذکر است، پیش از این مهدی قربان‌نیا این مسئولیت را برعهده داشت که اکنون با حکم جدید حامد علامتی به‌عنوان «مشاور‏ مدیرعامل ‏در ‏امور شاهد‏ و ‏ایثارگران» منصوب شده است. در بخشی از حکم قربان‌نیا آمده است: «امید است به ‏فضل ‏خدای ‏متعال ‏و ‏با‏ بهره‌گیری ‏از ‏رهنمودهای‏ مقام‌ معظم‏ رهبری خصوصاً ‏بیانیه ‏گام ‏دوم ‏انقلاب‏ و ‏سیاست‌های ‏ریاست‏ محترم‏ جمهوری،‏ رعایت ‏‏اصول «عدالت‌‏محوری»،‏ «انقلابی‌گری»، ‏«مردم‌داری»، «پاک‏دستی و فساد‏ستیزی» و ‏«قانون مداری‏» دولت‏ مردمی و ‏به‌‏واسطه مجاهدت‏ جناب‌عالی، با هماهنگی این‌جانب ‏و همکاری کلیه‌ی معاونت‌ها و مجموعه‌های کانون در ‏مسیر تحقق ‏اهداف عالی کانون و پیشبرد فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان کشور قدم‌های موثری برداشته‌شود.»

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۳۶
تعداد بازدید : ۷,۲۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...