برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در استان گیلان

برگزاری مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد در استان گیلان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد استان گیلان با حضور مدرسان، مسئولین و کارمندان مراکز، مدیران آموزش پرورش شهرستان رشت، مدیر کل و رئیس حراست کانون پرورش فکری گیلان و معاون فرمانداری شهرستان رشت، برگزار شد.
در این مراسم، عارف روشن، سرپرست کانون زبان استان گیلان، ضمن تبریک روز معلم، از میر عظیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان برای تعامل سازنده با کانون زبان تشکر کرد.

سرامدی گیلان
پخش پیام تصویری رئیس کانون زبان ایران و نمایش نماهنگی از صحبت‌های مدیران پیشین کانون زبان و کانون پرورش فکری استان گیلان، سخنرانی نمایندگان مدرسان کانون زبان از دیگر بخش‌های این مراسم بود. در ادامه، میر عظیمی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان، ضمن تبریک دهه‌ی سرآمدی آموزش افزود: فرزندان ایران اسلامی از دریچه‌ای به فرداهای زندگی نظاره ‌می‌کنند که با دستان و اندیشه‌های معلمان و مربیان به‌روی آن‌ها گشوده ‌می‌شود و این دریچه، چشم‌اندازی از فردا را برای کودکان و نوجوانان ترسیم ‌می‌کند.

سرآمدی گیلان
سیدمجید محمدنژاد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت و مدیرپیشین کانون زبان استان گیلان، از حاضران در این مراسم ‌بود که با ارزش‌مند قلمداد کردن نقش معلمان و مدرسان، گفت: این جایگاه، رفیع و ماندنی است و از این‌رو لازم است برای حضور در این عرصه مفتخر و شکرگزار باشیم.
نمایندگان مدرسان سرآمد، افسانه آرام و محمد صادق اسماعیل‌پور ضمن تبریک روز معلم، به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

مراسم تجلیل از مدرسان سرآمد استان گیلان روز یک‌شنبه، ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۲در محل برگزاری همایش‌های اداره امور شعبه‌های بانک ملی استان گیلان در رشت برگزار شد.

لازم به ذکر است، در کانون زبان استان گیلان آموزش زبان‌های گوناگون به صورت حضوری یا برخط انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی زبان موردنظر کلیک کنید:

انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ترکی‌استانبولی

 
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۲۵
تعداد بازدید : ۷۱۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...