انتصاب سرپرست‌های «آفرینش‌های ادبی و هنری» و «استان خوزستان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

انتصاب سرپرست‌های «آفرینش‌های ادبی و هنری» و «استان خوزستان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مجتبی حاذق و حبیب آل‌کرد را به‌ترتیب به سمت سرپرست اداره آفرینش‌های ادبی و هنری و کانون استان خوزستان منصوب کرد. علامتی در حکم انتصاب سرپرست جدید اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، صیانت و تعالی هنر و ادبیات را به عنوان یک سرمایه ملی و یک میراث معنوی در عین حال یک مأموریت سازمانی در کانون برشمرده است که یک وظیفه ملی و اجتماعی نیز به حساب می‌آید و به این معنا تلاش برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی در حوزه هنر و ادبیات به منزله نگهداشت و توسعه یک ثروت ملی است.

بر اساس این گزارش، حکم دیگری که مدیرعامل کانون پرورش صادر کرده است به حبیب آل‌کرد، سرپرست اداره کل کانون استان خوزستان اختصاص دارد. علامتی در این حکم اظهار امیدواری کرده است که مسئول جدید به فضل خدای متعال و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام‌معظم رهبری به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های رییس جمهوری، رعایت اصول‌ «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت‌مردمی و با مجاهدت خود و همکاران ستادی و استانی کانون، ضمن هماهنگی با استاندار و دیگر ‌مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، درمسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های‌موثری بردارد.

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۵۴۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...