هم‌زمان با «روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی»

پیام تبریک رئیس کانون زبان ایران به اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

پیام تبریک رئیس کانون زبان ایران به اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران، هم‌زمان با «روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی»، در پیامی این روز را به اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریک گفت. در این پیام آمده است: 

«فرارسیدن بیست‌و‌هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی»، را به تمام دست‌اندرکاران ساعی در روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که برای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف اطلاعات گام بر‌می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بی‌شک در این برهه از نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش، نیازمند بازبینی هوشمندانه و هدفمند برای تعامل و تأمین دانش اجتماعی و فرهنگی هستیم و روابط عمومی قطعاً یکی از ارکان تأثیرگذار در ترسیم و تعیین چشم‌اندازهای روشن و امیدآفرینی است. از خداوند بلند‌مرتبه، توفیق روز‌افزون برای خانواده بزرگ کانون، آرزو می‌کنم.»

روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، روز ارتباطات و روابط عمومی را به جناب آقای ابوالقاسم سلیمانی و همکارانشان تبریک می‌گوید و برایشان استمرار تدقیق و تداوم توفیق آرزومند است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۹۹۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...