ساعاتی پس از آیین معارفه:

اولین جلسه رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی برگزار شد

اولین جلسه رئیس کانون زبان ایران با مدیران ستادی برگزار شد
ساعاتی پس از آیین معارفه، اولین جلسه کاری رئیس کانون زبان ایران با معاونان، مدیران ستادی و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان ایران، اولین جلسه‌ی کاری خود را با حضور معاونان، مدیران ستادی و تعدادی از مدیران استانی برگزار کرد.

وی در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به حضّار و با اشاره به این که موفقیت، کلیدواژه‌ای است که باید آن را بعد از دوره مدیریت اندازه‌گیری کرد، آمادگی خود را در خصوص استماع گزارش‌ها و چالش‌های مدیران ستادی و استانی اعلام کرد.

سپس معاونان کانون زبان ایران در خصوص فعالیت‌های هر معاونت، برنامه‌ها و عملکردها توضیحاتی را ارائه کردند.

اولین جلسه رئیس جدید

توسعه مخاطبان، برنامه آمایش، راه‌اندازی مراکز جدید، چالش‌های زبان‌آموزان برون کانونی و توضیح در خصوص بخش آموزش‌های ویژه و LSP از محورهایی بودند که مدیران ستادی در گزارش‌های خود به آن پرداختند.

این جلسه به مدت ۴ ساعت در روز سه شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در سالن کنفرانس دفتر مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.

۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۸۵۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...