دیدار صمیمانه رئیس کانون زبان ایران با کارکنان سه معاونت و حوزه ریاست این مجموعه‌ی آموزشی

دیدار صمیمانه رئیس کانون زبان ایران با کارکنان سه معاونت و حوزه ریاست این مجموعه‌ی آموزشی
مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با کارکنان سه معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اداری و مالی و آموزش دیدار و گفتگوی چهره به چهره داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در ابتدای این دیدارها هر یک از معاونان به معرفی حوزۀ تحت نظارت خود پرداختند و در خصوص ماموریت‌ها و اهداف آن‌ نکاتی را بیان کردند.
سپس مدیران، مسئولان و کارکنان هر معاونت ضمن معرفی خود به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات مورد نظر پرداختند و رییس کانون زبان ایران در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

مواد و روش‌های آموزشی، محتوای کمک آموزشی، بازار نشر و تولید کتاب، راه‌اندازی بخش های جدید غیرانگلیسی، آزمون سازی و طراحی سوالات، بهینه سازی روندهای اداری و مالی، حرکت به سوی مولد سازی و بهبود شرایط معیشتی کارکنان و مدرسان و... از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه این جلسات ذوالفقاری با کارکنان حوزۀ ریاست شامل روابط عمومی و امور بین الملل، نظارت و ارزیابی، و دفتر حقوقی نیز دیدار کرد.

گفتنی است، این جلسات در روز شنبه، ۲۰ خرداد ماه در سالن کنفرانس دفتر مرکزی کانون زبان ایران برگزار شد.

دیدار صمیمانه رئیس 6
دیدار صمیمانه رئیس 5
دیدار صمیمانه رئیس 3
دیدار صمیمانه رئیس 2
دیدار صمیمانه رئیس 1 دیدار صمیمانه

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۴
تعداد بازدید : ۱,۳۵۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...