رییس کانون زبان ایران با استاندار لرستان دیدار و گفت و گو کرد

رییس کانون زبان ایران با استاندار لرستان دیدار و گفت و گو کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با فرهاد زیویار، استاندار لرستان دیدار کرد و به تشریح برنامه‌های پیش روی این سازمان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المل کانون زبان ایران، در این دیدار زیویار با اشاره به اهمیت فراگیری زبان عنوان کرد: گسترش کانون‌های زبان در تمام شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد.
زیویار بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران تأکید کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند در ارائۀ خدمات مناسب به فرزندان استان، شناسایی نقاط ضعف و قوت و بررسی چالش‌ها موثر باشد.

1استاندار لرستان با اشاره بر لزوم تهیۀ متن‌های آموزشی که با فرهنگ ایرانی-اسلامی هماهنگی داشته باشند افزود: هر زبان فرهنگ خاص خود را منتقل می‌کند؛ بنابراین برای آموزش فرزندان‌مان ناگزیر هستیم متن‌های آموزشی فاخر تهیه کنیم.
زیویار افزود: کانون زبان ایران از گذشته تا به اکنون جایگاه خوبی داشته است و با توجه به این‌که فراگیری زبان از ضروریات است، گسترش کانون‌های زبان در تمام شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

1

در ادامه ذوالفقاری وضعیت کانون زبان ایران در لرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم از امروز به بعد شاهد توسعۀ روزافزون کانون زبان در همۀ شهرستان‌ها باشیم به طوری که فرزندان ما در مناطق کمتر برخوردار نیز از این عدالت آموزشی و ظرفیتی که وجود دارد بهره‌مند شوند و جهشی بزرگ را در استان شاهد باشیم.

در این دیدار همچنین محمد جواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سرپرست کانون زبان استان نیز به ارایۀ گزارشی از استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های کانون زبان در استان پرداخت.


۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۴۲۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...