رییس کانون زبان ایران در جمع مسئولان و مدرسان کانون زبان در مازندران مطرح کرد:

توسعۀ امور کانون زبان در گرو توسعۀ ظرفیت‌هاست

توسعۀ امور کانون زبان در گرو توسعۀ ظرفیت‌هاست
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در جمع مسئولان و مدرسان استان مازندران گفت: توسعۀ امور در کانون زبان ایران با توسعۀ ظرفیت‌های مدرسان و مراکز کانون زبان تحقق می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، نشست مسئولان مراکز و مدرسان استان مازندران در 2 مرکز برادران تنکابن و خاقانی ساری برگزار شد و رییس کانون زبان ایران ضمن بازدید از این مراکز در جریان انتظارات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مسئولان و مدرسان قرار گرفت.
ذوالفقاری ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان استان، مازندران را از استان‌های پیش‌رو دانست و هدف خود را از این سفر؛ شناخت فرصت‌ها و آسیب‌ها در مراکز کانون زبان ایران عنوان کرد.

1

وی با اشاره به اهمیت کار تدریس، کانون زبان را یک خانوادۀ آموزشی بزرگ و با سابقه در ایران دانست و نقش هر یک از اجزا را در تصمیمات آموزشی این کانون مهم خواند.
ذوالفقاری، توانمندسازی مدرسان و توسعۀ نظام پرداخت را از اولویت‌های کاری خود دانست و اظهار داشت: در این خصوص برنامۀ جدی داریم، البته می‌بایست به صورت جامع و کارشناسی شده به مسائل مربوط به معیشت و رفاه همکاران توجه نمود.

1
رییس کانون زبان ایران در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال نمایندۀ مدرسان استان در خصوص محتوای آموزشی گفت: بازبینی کتب کانون زبان و به روز رسانی محتوای آموزشی در دستور کار قرار می‌گیرد، البته این مهم در بخش متون غیر انگلیسی در حال انجام است اما در بخش متون انگلیسی نیاز به زمان بیشتری دارد که در کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

1

ذوالفقاری با طرح این سوال که ارزیابی شما از وضعیت آیندۀ کانون زبان چیست؟ بر ضرورت به روزرسانی و تغییر شیوۀ مدیریت کانون زبان تاکید داشت و تصریح کرد: توسعۀ ظرفیت‌‌های زیر ساختی و منابع انسانی کانون زبان و همچنین ارایۀ خدمات جامع کانون زبان به سازمان‌ها و عموم جامعه به منظور جذب منابع و سرمایه، از استراتژی‌های مهم و مورد نظر ماست.
وی توسعۀ فضای نرم‌افزاری، آموزش در بستر فضای مجازی و انجام امور پژوهشی را بخشی از مسایل مهم برای توسعۀ کانون زبان ایران عنوان کرد.

1
جدیت در ادارۀ مراکز از مهم‌ترین تاکیدات رییس کانون زبان در استان مازندران بود و بر این اساس یادآور شد: در صورتی که مرکزی در کشور، از بازدهی مناسبی برخوردار نباشد و ادامۀ فعالیت در آن، توجیه آموزشی نداشته باشد به ناچار از ادامۀ کار مرکز خودداری خواهیم کرد.

1
ذوالفقاری در جمع‌بندی صحبت‌های خود اظهار داشت: تحقق بخشیدن به این امور در گرو هم‌افزایی و حمایت همه جانبه است و معتقدیم با همکاری و همراهی همۀ عزیزان به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
در این نشست همچنین حامد فاضلی کبریا، مدیر کانون زبان استان مازندران ضمن خیر مقدم به ارایۀ گزارشی از برنامه‌ها، فعالیت‌ها و آمار رو به رشد تعداد زبان‌آموزان در این استان پرداخت و به برخی از مسایل‌ سخت افزاری و نرم افزاری مراکز اشاره کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر بتوان شاهد توسعۀ روز افزون در این استان باشیم.

1

 


۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۰۵۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...