گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران برگزار شد

گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران برگزار شد
گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رئیس کانون زبان، دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزشی و رضا لیاقی، معاون اداری و مالی این مجموعۀ آموزشی برگزار شد.

1

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این نشست معاون آموزشی در خصوص آمار مربوط به ترم تابستان 1402، تشکیل کارگروه مشترک معاونت آموزش و معاونت پژوهش، حذف آزمون میان ترم و اصلاح روند ارزیابی و نمره‌دهی، بهینه‌سازی بازدیدهای کلاسی، اصلاح روند ارتقا توان تدریس، جذب ویژه مدرس برای ترم پاییز 1402، ایجاد کانون فارغ التحصیلان، مشارکت در تشکیل شبکۀ نخبگان، مشارکت در ایجاد و برگزاری دورۀ توسعۀ حرفه‌ای مدرسان، طراحی و برگزاری وبینارهای عمومی و تخصصی نکاتی را عنوان کرد و سپس مدیریت‌های زیر مجموعۀ این معاونت گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند.

1

در ادامه معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن معرفی مدیریت‌های زیر مجموعۀ این معاونت در خصوص تدوین کتب و محتواهای جدید آموزشی، اصلاح و به روزرسانی فرم‌های بازدید از کلاس، طراحی محتوا برای دورۀ تربیت کارشناس بازدید، جایگزینی (Rubrics) ابزار سنجش جدید با آزمون میان ترم، فناوری آموزشی، نظرسنجی بازی‌واره‌های آموزشی، طراحی بازی‌های آنلاین، سامانۀ پژوهشی، روند بررسی طرح پژوهشی و تهیۀ محتوای دورۀ توسعۀ حرفه‌ای مدرسان مطالبی را بیان کرد.

1
در بخش دیگری از این نشست، معاون اداری و مالی پیرامون نحوۀ محاسبۀ سود و زیان مراکز، رصد عملکرد همکاران و مدرسان در کلاس‌های آنلاین و حضوری، راهکارهای موفقیت در امور سود دهی مراکز آموزشی، حضور دائمی مدیران و مسئولان در استان و مراکز آموزشی، تبلیغات و معرفی مناسب مراکز، رایزنی با مالکان برای بهینه‌سازی ساختمان‌ها، ایجاد خدمات آموزشی متنوع در مراکز، آمایش تابلوهای مراکز آموزشی، پاسخگویی مناسب به مخاطبان، تلاش برای اعتلای برند کانون زبان ایران، آمار مقایسه‌ای زبان‌آموزان و فرمول پیشنهادی پاداش مراکز به ارائۀ نکاتی پرداخت و سپس مدیران زیرمجموعۀ این معاونت دربارۀ اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مربوط به خود توضیحاتی را ارائه کردند.

1

1
دکتر محمدرضا سهرابی، مسئول دپارتمان امور ترجمه و محمد باقر علی‌نژاد، سرپرست حراست کانون زبان ایران نیز در این نشست در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مجموعۀ خود مطالبی را عنوان کردند.
دکتر حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دکتر محمد فلاح، معاون فرهنگی، هادی یوسف‌زاده بیرق، معاون توسعه مدیریت و منابع و فروهر معدنی، مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در بخش‌هایی از این نشست حضور یافتند و سخنانی را ایراد کردند.
در این گردهمایی که در روز یکشنبه 12 شهریور ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، مدیران استانی کانون زبان ایران نیز به بیان برخی از دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

1

1


۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۷۱۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...