رییس کانون زبان ایران در چهارمین سفر استانی به خوزستان عزیمت کرد

رییس کانون زبان ایران در چهارمین سفر استانی به خوزستان عزیمت کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در چهارمین سفر استانی خود به استان خوزستان سفر و با کارکنان و مدرسان این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در این جلسه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، از زحمات و تلاش های کارکنان و مدرسان استان خوزستان قدردانی و کانون زبان این استان را جزو استان های پیشرو در توسعه مراکز و سایر شاخص های ارزیابی عنوان کرد و اظهار داشت: همدلی و فعالیت های جمعی که توسط کارکنان و مدرسان استان خوزستان انجام می شود، می تواند یک الگوی کارآمد برای سایر استان ها باشد.

1 وی در ادامه با تشکر از تعامل خیلی خوب میان کانون زبان و کانون پرورش فکری استان خوزستان که منجر به ثمرات ارزشمندی شده است، عنوان کرد: این تعامل منشا خیر و برکت بسیاری بوده و انشالله با همین شدت ادامه پیدا کند.
ذوالفقاری همچنین با اشاره به تعیین تکلیف مراکز زیان ده در مهلتی 6 ماهه خاطر نشان کرد: به جهت احترام به خواست عمومی جامعه و اهتمام استان ها و مراکز کانون زبان و رعایت حقوق همکاران مراکز زیان ده این مهلت داده شده است و امید این می رود که با تدابیر مدیران استان ها و به کارگیری تمام توان جهت جذب و برنامه ریزی منسجم، تمامی این مراکز به برنامه های مورد انتظار برسند.

1 کمبود نیروی انسانی در مراکز، تنوع قراردادها، حل مشکل کمبود امکانات و تجهیزات، رشد عمودی کارمندان توانمند، مدیریت هزینه، آمایش نیروی انسانی، به روز رسانی محتوای آموزشی، معیشت کارکنان و مدرسان، تنوع سبد محصولات کانون زبان، راه اندازی مراکز جدید در سایر کشورها، پاداش فروش کتاب از مهمترین موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران در این نشست به آن ها پرداخت.

1
در این نشست که با حضور سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مدیر کانون زبان استان برگزار شد، کارکنان و مدرسان دغدغه های خود را در حوزه های آموزشی، اداری و مالی، تجهیزات و امکانات، فناوری و ... مطرح و پیشنهاداتی را ارائه کردند.

1

1
۱۲ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۰۶
تعداد بازدید : ۲,۸۶۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...