اولین شماره از دورۀ جدید نشریۀ «نمای نزدیک» منتشر شد

اولین شماره از دورۀ جدید نشریۀ «نمای نزدیک» منتشر شد
اولین شماره از دورۀ جدید نشریۀ داخلی کانون زبان ایران تحت عنوان «نمای نزدیک» منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، آخرین شماره از این نشریه در پاییز سال 1396 منتشر شده بود و از آن زمان تولید آن متوقف گردید که به دستور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران و به همت روابط عمومی این مجموعه، انتشار آن از سر گرفته شده است.
در این شماره، سخن رئیس کانون زبان ایران و مدیر مسئول نشریه، گفت‌وگو با مدیر کل کانون پرورش فکری و مدیر کانون زبان استان هرمزگان، گزارش عملکرد معاونت‌های سه‌گانه، مصاحبه با مدرس استان اصفهان، 10 دهه خاطره، گفت‌وگو با زوج کانون زبانی، مصاحبه با کارکنان استان‌های یزد و مازندران، شیوه‌های مطلوب مشتری مداری در موسسات آموزشی، یادداشتی کوتاه با عنوان «پیچیدگی چیست؟»، مسابقه و سرگرمی و ... را خواهید خواند.
علاقه‌مندان به مطالعۀ این نشریه می‌توانند در سایت www.ili.ir پس از وارد کردن شناسه و گذرواژۀ خود از بخش دانلودها وارد قسمت داخلی و سپس روابط عمومی شده و اقدام به دانلود نشریۀ نمای نزدیک کنند.
گفتنی است، روابط عمومی کانون زبان ایران آمادۀ دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات کارکنان و مدرسان عزیز این مجموعۀ آموزشی است.
۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵
تعداد بازدید : ۹۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...