مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان همدان منصوب شد

مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان همدان منصوب شد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی رضا صابونچی را به عنوان مسئول تمشیت و هماهنگی کانون زبان استان همدان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در بخشی از این حکم آورده است: « امید است بر اساس شعار محوری "ایران برای کانون و کانون برای ایران" و استفاده از توان بالقوه همۀ دغدغه‌مندان کانونی، با اتکاء به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شأنیت مسئولان، مدرسان، کارکنان و مخاطبان و ...، توسعۀ منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی آن استان را مد نظر قرار دهید.»
وی در بخشی دیگر از این حکم عنوان کرده است: «از آن‌جا که آن استان مأوای فرصت‌های توسعه برای کانون زبان ایران است امیدوارم با اتکا بر الطاف پروردگار بی‌همتا با ساماندهی امور اجرایی، حضور تمام وقت و سرعت بخشی به فرآیند‌های جاری استان و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی و همکاران محترم در تعامل کامل با کانون پرورش فکری استان در ارتقاء کانون زبان سربلند و پیروز باشید.»
همچنین ذوالفقاری به اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های پیمان رجبی، مدیر پیشین کانون زبان استان همدان نیز قدردانی کرد.
گفتنی است، این حکم توسط رضا لیاقی، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران به مسئول تمیشیت و هماهنگی استان همدان ابلاغ شد.
صابونچی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت بازرگانی است. وی از سال 1398 همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مسئول مرکز خواهران و برادران همدان آغاز کرده است. مسئول امور مالی و مسئول امور اداری و آموزشی استان نیز در سوابق ایشان به چشم می‌خورد. صابونچی همچنین سابقۀ تدریس در دانشگاه و تالیف کتاب را نیز در کارنامۀ خود دارد.

1

1

1 1 1
۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۱۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...