کانون زبان ایران به دنبال گفتمان زبان و انتقال فرهنگ است

کانون زبان ایران به دنبال گفتمان زبان و انتقال فرهنگ است
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در دیداری که با حضور دکتر حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معصومه آباد، سفیر ایران در فنلاند انجام شد، عنوان کرد: کانون زبان ایران قابلیت‌هایی فراتر از یک آموزشگاه صرف را دارد و ما به دنبال تقویت و توسعۀ برند و بهره‌مندی از رویکردهای دیپلماسی عمومی و انتقال فرهنگی هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری با مروری بر تاریخچۀ کانون زبان ایران گفت: کانون زبان ایران برای همۀ ایرانیان بسیار خاطره‌انگیز است و درحال حاضر با قدمتی نزدیک به یک قرن سالانه بالغ بر یک میلیون نفر در کشور تحت آموزش‌های این مجموعه قرار دارند.
رییس کانون زبان ایران تصریح کرد: ما به دنبال معرفی کانون پرورش فکری در صحنۀ بین‌المللی هستیم و این رسالت را در کنار یکدیگر دنبال می‌کنیم.

کانون زبان ایران به دنبال گفتمان زبان و انتقال فرهنگ است

وی افزود: در کانون زبان ایران تولید محتوای آموزشی و کمک آموزشی را کلید زده‌ایم و این محتوا بر اساس رویکرد فرهنگی و علمی می‌تواند در راستای تقویت دیپلماسی عمومی انقلاب اسلامی ایران پیش برود.
ذوالفقاری در بخش پایانی سخنانش پیشنهاد داد: ما می‌توانیم مدرسان توانمند کانون زبان ایران را به عنوان سفیر علمی، فرهنگی معرفی کنیم و در راستای اهداف وزارت امور خارجه به کارگیری کنیم.
کارکرد نظام آموزشی تطبیقی و پژوهشی از دیگر مواردی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها پرداخت.

کانون زبان ایران به دنبال گفتمان زبان و انتقال فرهنگ است

 گفتنی است، در این دیدار علاوه بر دکتر حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ فرهاد فلاح، معاون فرهنگی و امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۰۶
تعداد بازدید : ۸۳۰
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...