اولین رویداد یک روزه تفریحی-آموزشی کانون زبان ایران برگزار شد

اولین رویداد یک روزه تفریحی-آموزشی کانون زبان ایران برگزار شد
اولین رویداد یک روزه تفریحی-آموزشی کانون زبان ایران برای زبان‌آموزان گروه سنی کودکان در مراکز آموزشی شهرک غرب برادران و سعادت آباد تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، این رویداد که با هدف ایجاد انگیزه و فراهم نمودن ساعاتی شاد برای زبان‌آموزان طراحی شده بود با استقبال خوب زبان‌آموزان روبرو شد.
بنابراین گزارش، در این رویداد که از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار شد، زبان‌آموزان سطوح Jump در برنامه‌هایی از قبیل پانتومیم، نقاشی، کاردستی، انیمیشن و بازی شرکت کردند.
گفتنی است، دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهدی لطفیان مقدم، سرپرست فناوری آموزشی و مجتبی حسن پورضرغام، سرپرست کانون زبان استان تهران از روند برگزاری این رویداد تفریحی و آموزشی بازدید کردند.
شایان ذکر است، بنا بر پیشنهاد معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و با توجه به استقبال زبان‌آموزان و اولیا آن‌ها قرار بر این شد که این قبیل برنامه‌ها در سایر مراکز نیز برگزار شود.

1

1

1

1

1

 

 

۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۹۱۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...