سرپرست کانون زبان آذربایجان غربی با مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار کرد

سرپرست کانون زبان آذربایجان غربی با مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دیدار کرد
فرید اخلاقی، سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی با علی دهقانی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان دیدار و گفت‌و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این دیدار اخلاقی با اشاره به خدمات آموزشی و ظرفیت‌های موجود در کانون زبان استان، بر ضرورت معرفی هرچه بهتر این مجموعه با پیشینۀ آموزشی نزدیک به یک قرن، به ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی تاکید کرد.
وی توانائی بالای علمی مدرسان کانون زبان ایران را ظرفیتی گرانبها دانست که در کنار خدمات و امکانات آموزشی مناسب و کم هزینه می‌تواند نقش چشمگیری در رشد و اعتلای زبان‌آموزی ایفا کرده و کانون زبان ایران را به عنوان پرچم دار این عرصه در استان معرفی کند.
در ادامه مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند کانون زبان ایران در سطح استان، با اشاره به جمعیت بالای مرتبط با این اداره کل و وجود سازمان‌ها، تشکل‌ها و تعاونی‌های زیر مجموعه خواستار تعاملات سازنده و انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون زبان ایران شد.
در پایان این دیدار مقرر شد پس از جلسات کارشناسی، تفاهم‌نامه همکاری بین کانون زبان ایران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد گردد.
۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۶۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...