بخش فرانسه کانون زبان ایران برگزار می‌کند:

دومین دورۀ آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی DELF (Epreuves d’entrainement de DELF)

دومین دورۀ آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی DELF (Epreuves d’entrainement de DELF)
آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی DELF (Epreuves d’entrainement de DELF) زبان فرانسه در شهرهای تهران و شیراز در تاریخ ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، پیش ثبت‌نام جهت شرکت در این آزمون‌ از ساعت ۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه تا ساعت ۲۳:۰۰ روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه در آدرس https://register.ili.ir بخش آزمون‌ها انجام خواهد شد.
بر همین اساس ثبت‌نام اصلی اینترنتی (برای افرادی که ایمیل مجوز ثبت‌نام دریافت کرده‌اند) از ساعت۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه تا ساعت ۲۳:۰۰ روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در آدرس ذکر شده صورت می‌پذیرد.
در این آزمون‌ها مهارت‌های درک شنیداری (Compréhension de l’oral) و درک نوشتاری ( Compréhension de l’écrit) برای بزرگسالان DELFTP و برای نوجوانان DELFjunior در سطوح A۱, A۲, B۱, B۲ مورد سنجش قرار می‌گیرد.
تدوین سوالات از منبع سوالFEI و تصحیح اوراق توسط مصححانDELF مرکز مدیریت آزمون‌ها می‌باشد.
شایان ذکر است، ظرفیت ثبت‌نام هر آزمون محدود است و اولویت با شرکت‌کنندگانی خواهد بود که زودتر اقدام به پیش ثبت‌نام کرده باشند و همچنین دریافت کد رهگیری در هر دو مرحله ثبت‌نام حائز اهمیت است.
برای مطالعۀ شیوه نامه برگزاری این آزمون این‌جا کلیک نمایید.
۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۳۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...