مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان:

کانون زبان ایران به یک نشان ملی و بین‌المللی تبدیل شده است

کانون زبان ایران به یک نشان ملی و بین‌المللی تبدیل شده است
مهدی آقایاری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان در دیدار با مهدی باطنی، سرپرست کانون زبان استان و کارکنان ستادی این مجموعه اظهار داشت: کانون زبان ایران با توجه به اعتبار، قدمت، سابقۀ درخشان در امر آموزش زبان‌های خارجی، بهره‌گیری از اساتید مجرب و متعهد، مراکز آموزشی استاندارد و همچنین ارائۀ مدارک معتبر بین‌المللی به یک نشان ملی و بین‌المللی تبدیل شده است و مورد اعتماد خانواده‌های ایرانی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، وی افزود: ما باید برای تقویت این مجموعه از هیچ تلاشی مضایغه نکنیم، مجموعۀ کانون پرورش فکری با تمام پتانسیل خود از کانون زبان ایران پشتیبانی و حمایت می‌کند.

آقایاری افزود: با همکاری همه جانبه، برنامه‌ریزی مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، کیفی‌سازی فرایند آموزش، ابزار و تجهیزات آموزشی و استفاده از ظرفیت عظیم کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش می‌توان به چشم انداز روشنی در هر سه مجموعه دست یافت.

در ادامه سرپرست کانون زبان استان اصفهان خواستار حضور بیشتر کانون زبان در جلسات و برنامه‌های کانون پرورش فکری استان شد و خاطر نشان کرد: تعامل سازنده و استفاده از فضاهای مجازی و خبری آموزش و پرورش دستاورد مطلوب کانون زبان اصفهان در راستای تبلیغات و اطلاع رسانی بهتر برای مخاطبان اصلی کانون بوده است و بسیار مطلوب خواهد بود که سه مجموعه آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران هماهنگی و هم پوشانی سازنده‌تری داشته باشند.

در ادامۀ جلسه کارکنان ستادی کانون زبان به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و چالش‌های موجود پرداختند.

در پایان این نشست باطنی از زحمات و تلاش‌های منیره جعفری، سرپرست سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تشکر و قدردانی کرد.                 

1

۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۳۳۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...