واریز کمک هزینهٔ مسکن در حقوق بهمن و اسفند ماه 1402 کارکنان

واریز کمک هزینهٔ مسکن در حقوق بهمن و اسفند ماه 1402 کارکنان
رییس کانون زبان ایران از واریز کمک هزینهٔ مسکن در حقوق بهمن و اسفندماه کارکنان این مجموعهٔ آموزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، دکتر مهدی ذوالفقاری با تشریح اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء وضعیت معیشت همکاران کانون زبان ایران، گفت: در امر مدیریت، مهمترین و اولین اولویت توجه به وضعیت منابع انسانی فعال در سازمان مربوطه است و اینجانب از روز اول حضورم در کانون زبان ایران دغدغهٔ جدی در این موضوع داشتم، دارم و خواهم داشت که چه راهکارهایی را می‌توان برای بهینه‌سازی وضع معیشت همکاران و ابواب جمعی کانون زبان تعریف و اجرایی کرد.
دکتر ذوالفقاری افزود: در مذاکراتی که خدمت مدیر عامل محترم کانون پرورش فکری داشتم به این موضوع نیز اشاره نمودم و با توجه به نگاه مثبت مدیر عامل محترم پس از ساعت‌ها بررسی و برگزاری جلسات با اعضای شورای معاونان کانون زبان به جمع بندی مثبت و قابل توجهی رسیدیم و مقرر شد بر اساس مصوبه ی شورای حقوق و دستمزد و به استناد قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386 در حوزهٔ اعطای مزایای جانبی اقداماتی صورت گیرد که یکی از این موارد کمک هزینه مسکن است که انشااله در حقوق بهمن و اسفند ماه 1402 کارکنان لحاظ خواهد شد.

رییس کانون زبان در خصوص همکارانی که دارای قرارداد کارگری هستند گفت: خوشبختانه با توجه به نوع فعالیت همکاران محترم با کد شناسه و قرارداد کارگری، پرداخت مزایای مستمر کمک هزینهٔ مسکن و بن خواروبار از ابتدای هر سال به صورت ماهانه برای ایشان به مبلغ بیست میلیون ریال اعمال گردیده است که برای همکاران اداری صورت نمی‌گرفت و طبق مقررات نمی‌توان به صورت مضاعف به همکاران با قرارداد کارگری پرداخت نمود.

جزئیات کمک هزینه مسکن و نحوه اختصاص آن
ذوالفقاری پیرامون مبلغ این کمک هزینه و نحوهٔ اختصاص آن به کارکنان افزود: عنوان این افزایش “کمک هزینه مسکن” است به این صورت که تمامی همکاران اداری مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان، به ازای تأهلِ همکاران آقا پانصد هزار تومان، به ازای هر فرزند همکاران آقا چهارصد هزار تومان، همچنین برای همکاران اداری خانم سرپرست خانوار به ازای هر فرزند چهارصد هزار تومان در فیش حقوقی همکاران اداری لحاظ خواهد شد.

ایشان در پاسخ به این سوال که “علت این‌که در ماه‌های گذشته پرداخت‌هایی تحت عناوین مختلف به همکاران کانون پرورش فکری انجام شده است که شامل کارکنان و مدرسان کانون زبان ایران نشده است چیست؟” عنوان کرد: در ابتدا باید عرض کنم کانون پرورش فکری با توجه به شرکت زیانده بودن، از دولت محترم کمک زیان دریافت و بر اساس آن هزینه‌ها و امور رفاهی را برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کند. اما کانون زبان فقط از محل درآمد خود می‌تواند هزینه‌ها و رفاهیات را پوشش دهد پس هرچه در مراکز آموزشی جذب زبان‌آموز بهینه باشد، درآمد بالاتر و قدرت اجرا در امور فوق بهتر خواهد بود. طبق قول و قرارهایمان تا آن‌جا که توانستیم و بتوانیم به لحاظ رفاهی توجه به معیشت و بهبود کیفیت زندگی همکاران را مد نظر قرار می‌دهیم.

افزایش حقوق مدرسان محترم در سال 1403 عملیاتی خواهد شد

ذوالفقاری دربارهٔ افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ مدرسان کانون زبان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های بزرگ ما در سیستم مدیریت کانون زبان مبحث تأمین معیشت مدرسان محترم و فعال کانون زبان ایران است که حدود یک ماه است در پلان‌های مختلف مانند افزایش ضریب مدرک تحصیلی، افزایش ضریب میزان پرداخت کلاس‌های حضوری، افزایش تعداد کلاس برای پرداخت حق ویژه، پذیرایی، ایاب ذهاب، هزینه اینترنت و ... در حال بررسی است که انشااله پس از برآورد میزان بارمالی و نهایی سازی، طی مصوبه هیأت مدیره محترم کانون پرورش فکری اطلاع رسانی و عملیاتی خواهد شد.
دغدغه معیشتی تمام خانواده کانون زبان ایران در کنار توجه به ارتقا سطح کیفی و آموزشی از اولویت‌های همیشگی تیم فعلی است. این نوید را به همهٔ همکاران و مدرسان می‌دهیم که اگر با سیاست مالی در پیش گرفته، در سال آینده بتوانیم منابع بیشتر و متنوع تری را جذب و تامین نماییم، همکاران ما در قالب‌های متنوع این آثار را به صورت ملموس مشاهده نمایند.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵
تعداد بازدید : ۱۸,۰۲۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...