افزایش حقوق مدرسان در انتظار تصویب هیأت مدیره

افزایش حقوق مدرسان در انتظار تصویب هیأت مدیره
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران از افزایش ۲۰ تا ۶۰ درصدی حقوق مدرسان این مجموعۀ آموزشی در سال ۱۴۰۳ پس از تصویب در هیات مدیره کانون پرورش فکری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری گفت: از آن‌جا که توجه به معیشت مدرسان گرامی یکی از رئوس اصلی برنامه های کانون در دورۀ جدید است در طراحی فرمول جدید حقوق و دستمزد پرسنل کانون زبان ایران، به حقوق و دستمزد مدرسان توجه ویژه صورت گرفته است.
وی افزود: بر اساس فرمول جدید حقوق و دستمزد که پس از چند ماه بررسی‌های کارشناسی، شنیدن نظرات و دغدغه‌های مدرسان، سیاست‌های مدیریتی کانون در دورۀ جدید و سنجش توانایی مالی کانون طراحی شده است در سال 1403 حقوق مدرسان محترم با توجه به مدرک تحصیلی، میزان سابقه و تعداد کلاس در آنلاین و حضوری به طور متفاوت نسبت به سنوات قبل، افزایش مطلوبی خواهد یافت.
ذوالفقاری ادامه داد: با توجه به سیاست مدیریتی کانون زبان مبنی بر تقویت کلاس‌های حضوری و بخش‌های خاص از برنامه آموزشی کانون به ویژه بخش آموزش کودکان و نوجوانان، مشوق‌ها و ضرایب قابل توجهی برای آن دسته از مدرسان محترم که در این بخش‌ها حضور پررنگ‌تری دارند در نظر گرفته شده است.
رییس کانون زبان ایران عنوان کرد: ضریب معکوسی که طی سنوات گذشته باعث کاهش حقوق مدرسان با سابقه‌تر می‌شد در فرمول حقوق و دستمزد تغییر کرده است و کانون بر اساس اصل عدالت و به منظور حفظ نیروی انسانی وفادار خود، به سابقۀ مدرسان در پرداختی‌های خود توجه لازم را خواهد داشت. البته فرمول جدید به نحوی طراحی شده است که هر یک از مدرسان، حتی مدرسان جدید الورود نیز می‌توانند با تنظیم تعداد کلاس‌های حضوری و آنلاین خود و نیز فعالیت در ردۀ کودکان، نوجوانان و بزرگسالان درآمد بهینه کسب نمایند.
ایشان خاطر نشان کرد: اجرایی شدن این فرمول منوط به تصویب آن در هیأت مدیره محترم کانون پرورش است و امید است با تصویب آن و اجرایی شدن این فرمول، شاهد بهبود وضعیت حقوق و دستمزد مدرسان محترم باشیم.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۲,۴۳۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...