کمالوندی:

ما یک کانون داریم تحت عنوان "کانون ما"

ما یک کانون داریم تحت عنوان "کانون ما"
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برای ما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران دو مجموعۀ جدا از هم نیستند، ما یک کانون داریم تحت عنوان "کانون ما".

امین کمالوندی به عنوان اولین سخنران گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در دوره ی جدید مدیریتی کانون زبان ایران، بر لزوم همگرایی و هم افزایی اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و کانون زبان ایران تأکید کرد.

این استاد دانشگاه با انتقاد از نگاه برخی مدیران در گذشته، افزود: در گذشته انفکاکی میان این دو مجموعه وجود داشت اما در دورۀ اخیر این انفکاک از بین رفته که نمونه آن را می توان در ارتباطات و تعاملات متعدد روزانه بین رییس کانون زبان ایران با معاونان و ریاست کانون پرورشی فکری کودکان مشاهده کرد.

کمالوندی افزود: «هر چند هنوز در برخی از استان‌ها شاهد این جریان هستیم، اما امیدوارم بعد از این جلسه و با تبادل نظرات این موضوع در استان‌ها نیز مرتفع شود. همۀ ما در "کانون ما" وظایفی را برعهده داریم که بخش آموزش آن به کانون زبان‌ما و بخش پرورش فکری و عقلی آن به کانون پرورش ما متعلق است.»

کمالوندی: ما یک کانون داریم تحت عنوان "کانون ما"
معاون توسعه کانون پرورشی، با تاکید بر ایجاد تعامل بیشتر میان دو مجموعه گفت: مدیران کل کانون پرورش فکری و مدیران استانی کانون زبان ایران مدافع "کانون ما" هستند. همۀ ما باید در استان‌ها در راستای زبان و زبان‌آموزی تلاش کنیم و نباید میدان را به سایر مجموعه‌های خصوصی آموزش زبان واگذار کنیم زیرا ما یک نشان هستیم و خانواده‌ها به جهت ریشه‌دار بودن کانون زبان‌مان به ما اطمینان بیشتری دارند. ما میراث‌دار نشان بزرگی هستیم و باید تمام تلاش‌مان را برای حفظ آن انجام دهیم.
تجهیز و زیباسازی مراکز آموزشی، بهره‌مندی از شیوه‌های تبلیغاتی موثر در شبکه‌های اجتماعی، بهره‌گیری از فضاهای خالی کانون پرورش فکری و تعطیلی برخی از مراکز آموزشی زیان‌ده از دیگر موضوعاتی بود که کمالوندی به آن‌ها پرداخت.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: ما در کانون سه سیاست نوجوان محوری، مرکز محوری و مخاطب محوری را دنبال می‌کنیم، به نظر می‌رسد که مخاطب محوری باید شعار کلی و اصلی "کانون ما" باشد زیرا اگر مخاطب نباشد ما وجود خارجی نخواهیم داشت.
گفتنی است، گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران روز دوشنبه 7 اسفندماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۳۱
تعداد بازدید : ۲۹۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...