"مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل" کانون زبان ایران منصوب شد

"مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل" کانون زبان ایران منصوب شد
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران طی حکمی از سوی دکتر مهدی ذوالفقاری منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری روز دوشنبه و در حضور مدیران ستادی و استانی، پیمان وهاب‌پور را به عنوان "مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل" این مجموعۀ آموزشی منصوب کرد.
در بخشی از حکم وهاب پور آمده است: «امید است با استفاده از توان بالقوۀ همۀ دغدغه‌مندان کانونی، با اتکا به عنایات خداوند متعال و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، و...، توسعۀ منطقی کمی و کیفی کانون زبان را مد نظر قرار دهید.»
ارتباط موثر و تکریم مخاطبان، به روز آوری روش‌های تبلیغی، تقویت هویت کانون زبان و جهت‌دهی به فعالیت‌های تبیینی و ترویجی از انتظارات رییس کانون زبان ایران از سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل است.
گفتنی است، پیمان وهاب‌پور دانش آموختۀ رشتۀ روابط بین‌الملل در مقطع دکتری از دانشگاه علامه طباطبایی است. وی نویسنده چندین کتاب در حوزه سیاست خارجی و روابط الملل و دهها مقاله علمی ـ پژوهشی در این زمینه است. وهاب پور فعالیت رسانه‌ای خود را از سال 1381 آغاز کرده و عضو تحریریه مجلات و سایت های مختلف خبری ـ تحلیلی بوده است. تدریس در دانشگاه، سردبیری بخش بین‌الملل پرتال جامع علوم انسانی وابسته به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مسئول بخش بین الملل شورای راهبردی شبکه خبر، مشاور رسانه‌ای بخش خصوصی و دولتی از دیگر سوابق علمی و  اجرایی ایشان بوده است.

۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۷۶۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...