پرداخت اینترنتی شهریۀ ترم بهار ۱۴۰۳ کانون زبان ایران آغاز شد

پرداخت اینترنتی شهریۀ ترم بهار ۱۴۰۳ کانون زبان ایران آغاز شد
پرداخت اینترنتی شهریۀ، پیش‌ثبت‌نام و تعیین سطح ترم بهار ۱۴۰۳ کانون زبان ایران آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، زبان‌آموزان فعلی کانون زبان ایران، می‌توانند با وارد کردن شناسۀ کاربری و رمز عبور در سامانۀ جامع کانون زبان، نسبت به پرداخت شهریۀ ترم بهار ۱۴۰۳ خود اقدام کنند.
همچنین علاقه‌مندان به آموزش زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، چینی، ترکی استانبولی و ایتالیایی لازم است با مراجعه به سامانۀ جامع کانون زبان ایران در قسمت پیش ثبت‌نام ورودی‌های جدید نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت‌نام، درخواست تعیین سطح یا شروع از سطح مبتدی را انتخاب و ثبت نمایند تا از سوی مرکز آموزشی جهت هماهنگی‌ سایر مراحل ثبت‌نام با آن‌ها تماس حاصل شود.

ثبت‌نام ترم بهار ۱۴۰۳ کانون زبان به زودی آغاز می‌شود که اخبار تکمیلی در خصوص آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نکته بسیار مهم این‌که، کانون زبان ایران در راستای بهبود کیفیت آموزش و افزایش توانمندی مکالمه زبان آموزان تصمیم دارد از ترم بهار ۱۴۰۳ در هر ترم دو وبینار تخصصی متناسب با مطالب آموزشی سطوح مختلف زبان آموزان برگزار نماید.

وبینار نخست با عنوان رفع اشکال و‌مرور مطالب با هدف افزایش کیفیت و عمق آموزش در هفته پایانی هر ترم برگزار می‌شود و با توجه به طراحی صورت گرفته، مطالب ارائه شده در این وبینار کمک خواهد کرد زبان‌آموزان مروری سریع بر مباحث ارائه شده در طول ترم داشته باشند و در آزمون پایان ترم نتیجه بهتری کسب کنند.

همچنین وبینار دوم با هدف تقویت توانایی مکالمه زبان آموزان طراحی شده و کمک می‌کند این عزیزان بتوانند از مطالب آموخته شده در طول ترم برای مکالمه روانتر بهترین استفاده ممکن را نمایند.

از آن‌جا که شرکت در وبینارهای فوق اختیاری است زبان آموزان علاقه‌مند بایستی به هنگام ثبت‌نام، گزینهٔ مربوطه را در فرم‌های ثبت‌نام فعال کنند.


۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰
تعداد بازدید : ۹۸,۰۹۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...