برای اولین بار در کانون زبان ایران؛

برگزاری وبینارهای کمک آموزشی در هر ترم برای زبان‌آموزان

کانون زبان ایران،کانون زبان،کانون،آموزشگاه زبان،آموزش زبان،آموزش زبان انگلیسی،آموزش زبان فرانسه،آموزش زبان عربی،وبینار،وبینارهای کانون زبان،زبان آموزان،یادگیری زبان،آموزش آنلاین،آموزش حضوری،
کانون زبان ایران در راستای بهبود کیفیت آموزش و افزایش توانمندی مکالمه زبان آموزان تصمیم دارد از ترم بهار ۱۴۰۳ در هر ترم دو وبینار تخصصی متناسب با مطالب آموزشی سطوح مختلف زبان آموزان برگزار نماید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، وبینار نخست با عنوان رفع اشکال و‌ مرور مطالب تدریس شده با هدف افزایش کیفیت و عمق آموزش در هفته پایانی هر ترم برگزار می‌شود و با توجه به طراحی صورت گرفته، مطالب ارائه شده در این وبینار کمک خواهد کرد زبان‌آموزان مروری سریع بر مباحث ارائه شده در طول ترم داشته باشند و در آزمون پایان ترم نتیجه بهتری کسب کنند. شرکت‌کنندگان در این وبینار ۵ نمره تشویقی نیز دریافت خواهند کرد که به نمره کلاسی‌شان اضافه می‌شود.

وبینار دوم با هدف تقویت توانایی مکالمه زبان‌آموزان طراحی شده و کمک می‌کند این عزیزان بتوانند از مطالب آموخته شده در طول ترم برای مکالمه روان‌تر بهترین استفاده ممکن را نمایند.

از آن‌جا که شرکت در وبینارهای فوق اختیاری است زبان‌آموزان علاقه‌مند بایستی به هنگام ثبت‌نام، تیک مربوطه را در فرم‌های ثبت‌نام فعال کنند.


۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۵۴
تعداد بازدید : ۶,۵۴۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...