کانون زبان ایران برگزار کرد

اولین دورۀ آزمون‌های آزمایشی APT (Arabic proficiency Test) زبان عربی

APT ، زبان عربی، آموزش زبان عربی، آزمون APT، دکتر یاسر زنگنه، کانون زبان ایران، کانون زبان، آموزش انگلیسی
مدیر آموزش و مسئول بخش عربی کانون زبان ایران، از برگزاری اولین دورۀ آزمون‌های آزمایشی بین‌المللی APT (Arabic proficiency Test) زبان عربی در ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، دکتر یاسر زنگنه، در خصوص برگزاری آزمون آزمایشی APT عنوان کرد: در ایران تنها کانون زبان ایران مجوز برگزاری این آزمون را دارد. وی ادامه داد: این دوره از برگزاری آزمون آزمایشی APT با وجود اطلاع‌رسانی محدود با استقبال خوبی روبرو شد و در دوره‌های بعد امیدواریم بتوانیم با اطلاع رسانی بیشتر این آزمون آزمایشی را برگزار کنیم.
زنگنه در خصوص اهمیت این آزمون گفت: شرکت در آزمون‌های آزمایشی APT در درجۀ اول این امکان را به زبان‌آموزان می‌دهد که سطح زبانی خود را توسط معیاری با استاندارد بین‌المللی بسنجند، بدون این که مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین آزمون‌های بین‌المللی باشند.
ایشان افزود: از سوی دیگر افرادی که در نظر دارند در آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنند می‌توانند از این راه سطح دانش واقعی خود را ارزیابی کرده و زمان آمادگی و هزینۀ آزمون‌های اصلی را مدیریت کنند.
مسئول بخش عربی کانون زبان ایران اظهار داشت: در این آزمون، مهارت‌های درک شنیداری و گفتاری  و خواندن و نوشتاری ارزیابی می‌شود؛ 
وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج آزمون حداقل 15روز کاری پس از برگزاری آن در سایت کانون زبان ایران و با ارسال ایمیل به شرکت‌کنندگان اعلام خواهد شد.
زنگنه در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: بخش عربی کانون زبان ایران در نظر دارد دورۀ بعدی آزمون‌های آزمایشی را در ترم بهار برگزار کند.
 
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷
تعداد بازدید : ۷۳۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...