اولین جلسۀ مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران در سال جدید برگزار شد

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزش زبان انگلیسی,آموزش زبان,دکتر مهدی ذوالفقاری,رییس کانون زبان ایران,مدیران استانی کانون زبان ایران,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,زبانهای غیرانگلی
راهکارهای برگزاری موفق ترم بهار ۱۴۰۳ در کانون زبان ایران تبیین شد

در جلسه‌ای با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران و مدیران ستادی و استانی این مجموعۀ آموزشی که به صورت برخط برگزار شد، راهکارهای برگزاری ترم بهار موفق تبیین شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در این جلسه ذوالفقاری در خصوص فرآیند ثبت‌نام ترم بهار و دلایل افزایش شهریه نکاتی را ارائه کرد و از مدیران استانی خواست نسبت به آگاه‌سازی و اقناع مخاطبان در این خصوص اهتمام ورزند.
رییس کانون زبان ایران با تشریح اولویت‌های کانون زبان در سال جاری، بر اهتمام جدی کارکنان در ارائه خدمات به زبان آموزان و تکریم آنان تأکید کرد.

اولین جلسۀ مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران در سال جدید برگزار شد
ذوالفقاری افزود: از ترم تابستان دوره‌های جدید آموزشی به تقویم کانون زبان ایران اضافه می‌شوند و لازم است همۀ همکاران نسبت به این تغییر آمادگی لازم را داشته باشند.
استاد دانشگاه تربیت مدرس در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران استانی خواست از ظرفیت بخش‌های غیرانگلیسی در استان خود استفاده نموده و در این خصوص با جدیت بیشتری عمل نمایند.
ایشان همچنین بر تعامل بیشتر مدیران استانی با مدیران کل کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش و نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی و سایر سازمان‌های فرهنگی یا خدمات‌رسان تاکید کرد.

اولین جلسۀ مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران در سال جدید برگزار شد
در ادامه هر یک از مدیران استانی به ارائۀ گزارش عملکرد استان خود در حوزۀ تخصیص کلاس، حفظ و نگهداشت، برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری زبان‌آموز و پیش بینی وضعیت آمار ثبت‌نام ترم بهار پرداختند.
مسائل مربوط به سامانۀ ثبت‌نام، سقف تعداد زبان‌آموزان در کلاس، نحوۀ برگزاری کلاس‌های حضوری و آنلاین، تبلیغات در فضای مجازی، برگزاری وبینارها و کارگاه های تک جلسه‌ای و نحوۀ ارائۀ تخفیف از مهمترین موضوعات مطرح شده توسط مدیران استانی بود.
گفتنی است، این جلسه به صورت برخط در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران، دکتر سامان سلیمانی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دکتر مصطفی میرزایی، معاون آموزش، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و جمعی از مدیران ستادی و استانی کانون زبان ایران برگزار شد.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۴۱۲
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...