انتصاب سه مدیر جدید در کانون زبان ایران

کانون زبان ایران,کانون زبان,کانون,آموزشگاه زبان انگلیسی,آموزشگاه زبان,موسسه آموزش زبان,زبان های انگلیسی و غیرانگلیسی,آموزش حضوری,آموزش آنلاین,قدیمی ترین موسسه آموزش زبان,معتبرترین موسسه آموزش زبان
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه مدیران «امور مدرسان»، «آموزش‌های ویژه» و «امور مالی» این مجموعۀ آموزشی را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، بر اساس این احکام جدید «معصومه کریمی به عنوان مدیر امور مدرسان»، «سحر اسکندری به عنوان مدیر آموزش‌های ویژه» و «مهدی قلی‌زاده به عنوان مدیر امور مالی» این مجموعۀ آموزشی منصوب شدند.

انتصاب سه مدیر جدید در کانون زبان ایران
بهره‌گیری از حسن شهرت و خوشنامی کانون زبان ایران و ظرفیت والای این مجموعه برای توسعۀ هر چه بیشتر متقاضیان خدمات آموزشی ویژۀ آن در شناسایی و گسترش مخاطبان، توسعۀ مشارکت‌های آموزشی و به کارگیری نوآوری‌های آموزشی به خصوص در بستر مجازی و آنلاین از جمله انتظارات رییس کانون زبان ایران از مدیر جدید آموزش‌های ویژه است.

انتصاب سه مدیر جدید در کانون زبان ایران

همچنین دکتر ذوالفقاری در حکم مدیر امور مدرسان بر اجرایی نمودن مصوبات شورای هماهنگی، به روزرسانی و اجرایی نمودن قسمت‌های مرتبط با بخشنامۀ جامع، بررسی و پیگیری مسائل مدرسان در رابطه با تخصیص کلاس در مراکز، استفادۀ بهینه از توانایی‌های مدرسان و کارشناسان، تعامل با معاون آموزشی جهت بازنگری ساز و کارها و فرآیندهای جذب مدرس، حفظ، احیا و نظارت بر قوانین و ضوابط آموزشی توسط مدرسان و به روزرسانی و نظارت بر امور کارشناسان بازدید کلاس‌ها تاکید کرده است.

انتصاب سه مدیر جدید در کانون زبان ایران
در حکم مدیر امور مالی نیز به تحقق سند راهبردی مصوب هیات مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برقراری تعامل موثر با بخش‌های مختلف ستاد و همکاران مرتبط استان‌ها، اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های کانون در زمینه‌های مربوط به امور مالی، ضابطه‌مندی در حوزه‌های مالی و محاسباتی و عملکرد مطلوب و در جهت پاسخگویی به سازمان‌های نظارتی، ایجاد شفافیت، به روزرسانی اسناد و مرکز محور نمودن درآمدها و هزینه‌ها، کارآمدی و یکپارچگی نرم‌افزارها اشاره شده است.
گفتنی است، معصومه کریمی فارغ التحصیل رشتۀ آموزش زبان در مقطع دکتری است. وی از سال ۱۳۸۲ همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مدرس آغاز کرد و از سال ۱۳۹۲ به عنوان کارشناس پژوهش با این معاونت همکاری داشت. تدریس در دانشگاه و چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر نیز در فعالیت‌های پژوهشی ایشان به چشم می‌خورد.
همچنین سحر اسکندری رشتۀ آموزش زبان انگلیسی را در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رسانده است. وی بیش از ۱۴ سال سابقۀ تدریس در مقاطع کودک، نوجوان و بزرگسال کانون زبان ایران را دارد. کارشناس آموزش و پژوهش، عضویت در شبکۀ نخبگان این مجموعۀ آموزشی و بیش از ۲۰ سال تدریس در مدارس و موسسات مختلف از جمله فعالیت‌های علمی ایشان است.
مهدی قلی‌زاده نیز دارای مدرک دکتری در رشتۀ آینده پژوهی و مدیریت اجرایی (MBA) است. وی سابقۀ فعالیت در بخش‌های مدیریت بودجه، مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری، طرح و برنامۀ مجموعه‌های مختلف و همچنین به عنوان مشاور و مدیر عامل شرکت‌های مختلف را دارد.


۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵
تعداد بازدید : ۲,۴۱۶
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...