به منظور توسعه همکاری های مشترک انجام گرفت؛

دیدار رییس کانون زبان ایران با مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

دیدار رییس کانون زبان ایران با مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران و محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به منظور بررسی زمینه‌های همکاری‌های مشترک با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری که به منظور دیدار و نشست صمیمی و تخصصی با مدیر، کارشناسان، مدرسان و کارکنان کانون زبان به اصفهان سفر کرده بود به دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان رفت.
رییس کانون زبان ایران در این دیدار ضمن بیان چالش‌های پیش روی کانون زبان و تلاش جهادی برای رسیدن به وضعیت مطلوب، خواهان همکاری و هم‌افزایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با کانون زبان این استان شد و عنوان نمود: در چهارچوپ توسعه همکاری‌های مشترک و تعامل و هم افزایی بین دو دستگاه می‌توانیم اهداف راهبردی را پیش ببریم و به نتایج مطلوب دست پیدا نماییم.
تسهیل در گزینش همکاران، قراردادهای مشارکتی و استیجاری و پیشنهاداتی مبنی بر در اختیار قراردادن املاک آموزش و پرورش به صورت همکاری‌های مشترک برای کانون زبان و همچنین بسترسازی مناسب تبلیغات کانون زبان در سایت، پیام رسان‌ها و گروه‌های مجازی آموزش و پرورش مواردی بود که در این جلسه مطرح گردید.
در ادامه ابراهیمی نیز بر ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش در چارچوب موازین قانونی برای حل مشکلات کانون‌زبان و هم افزایی دو جانبه از هیچ امری دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است مهدی آقایاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی باطنی، مدیر کانون زبان اصفهان نیز در دیدار حضور داشتند.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۶۲۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...