فرشاد سیفی معاون اداری ـ مالی کانون زبان ایران شد

فرشاد سیفی معاون اداری ـ مالی کانون زبان ایران شد
جلسۀ تودیع و معارفه معاون اداری ـ مالی کانون زبان ایران با حضور رییس، معاونان و مدیران این مجموعۀ آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، در ابتدای این جلسه رییس کانون زبان ایران، ضمن تسلیت شهادت آقای دکتر رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران و جمعی از خادمان ملت، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.
مهدی ذوالفقاری با تجلیل از خدمات و اقدامات ارزنده رضا لیاقی در طول تصدی پست معاونت اداری ـ مالی، وی را از سرمایه‌های کانون زبان ایران نام برد و خاطر نشان کرد؛ خدماتی که در طول معاونت ایشان در کانون زبان ایران اتفاق افتاده بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم این خدمات باقیات صالحات ایشان باشد.

فرشاد سیفی معاون اداری ـ مالی کانون زبان ایران شد
دکتر ذوالفقاری افزود: آقای لیاقی همواره نیروی کانون زبان ایران است و هر کجا که باشد ما همچنان از خدمات ایشان بهره‌مند خواهیم شد.
رییس کانون زبان ایران تأکید کرد: شفافیت به ویژه در حوزۀ مدیران ستادی و استانی از مطالبات اصلی دوره جدید مدیریتی است و من از همه مدیران خواسته‌ام که شفافیت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند. لذا لازم است طی یک بازه زمانی کوتاه همه حساب‌های مربوط به تنخواه‌های استانی، کتاب و امور بازرگانی و نیز مالیات و بیمه در همه مراکز مشخص شود.
در ادامه رضا لیاقی با تشریح سابقۀ حضور خود در کانون زبان ایران گفت: «من فعالیت خودم را از سال 1383 در کانون زبان ایران شعبه سهروردی شروع کردم. سال 1386 با حکم رییس وقت، مدیریت مرکز طالقانی را به عهده گرفتم. تعداد زبان‌آموزان مرکز طالقانی نزدیک به 800 نفر بود که موفق شدیم به 4800 نفر افزایش دهیم و از سال 1389 با حکم آقای مسعودی به عنوان معاون اداری ـ مالی کانون زبان منصوب شدم.»

فرشاد سیفی معاون اداری ـ مالی کانون زبان ایران شد

لیاقی در ادامه از دو بحران یاد کرد که در دوره مدیریتی خود با آن مواجه بوده است: بحران ادغام و بحران کرونا که کانون زبان ایران به ویژه در بحران کرونا توانست خود را از خطر انحلال نجات دهد و با برگزاری کلاس‌های آنلاین توانست این مشکل را برطرف نماید. رضا لیاقی در پایان با آرزوی موفقیت برای معاون اداری مالی جدید از زحمات همکاران خود در حوزه مالی، اداری، فناوری اطلاعات و بخش بازرگانی به خاطر همراهی او قدردانی کرد.
در ادامه فرشاد سیفی با تجلیل از خدمات لیاقی در طول دوران تصدی این پست مهم و راهبردی گفت: ایشان در طی یک ماه اخیر آشنایی برای من بیش از یک همکار بود و احساس می‌کنم مسیر طولانی مدتی را با وی همراه بوده‌ام.

فرشاد سیفی معاون اداری ـ مالی کانون زبان ایران شد

سیفی ضمن تشکر از رییس کانون زبان ایران گفت: «بابت حسن اعتماد شما تشکر می‌کنم و امیدوارم با همکاری همه عزیزان در خانواده کانون زبان ایران بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم».
سیفی افزود: برنامه‌های سابق کانون زبان با شدت و قدرت بیشتری پیگیری خواهد شد و تلاش خواهم کرد برنامه‌های مد نظر در دوره جدید مدیریتی را با مشارکت حداکثری همۀ اعضای کانون پیش ببرم.
در ادامه جلسه هر کدام از مدیران ستادی با تجلیل از اقدامات آقای لیاقی، انتصاب آقای سیفی به این مسئولیت را تبریک گفتند.

گفتنی است، فرشاد سیفی دانش آموختۀ رشتۀ حسابداری در مقطع کارشناسی و درای درجۀ یک هنری همتراز دکتری تخصصی هنر است.

معاون فرهنگی و هنری حوزۀ هنری انقلاب اسلامی استان لرستان، نائب رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و ... از جمله مسئولیت‌هایی است که ایشان پیش از این برعهده داشته است.

۵ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۵۷
تعداد بازدید : ۱,۵۲۲
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...