رییس کانون زبان ایران از مراکز استان گلستان بازدید کرد

رییس کانون زبان ایران از مراکز استان گلستان بازدید کرد
دکتر مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران در سفر به استان گلستان از مراکز آموزشی این استان بازدید و با مدرسان و کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، ذوالفقاری در بازدید از مراکز آموزشی بر بهبود وضعیت ظاهری ساختمان‌ها و رفع نواقص تاکید کرد و ادامۀ حضور در برخی مراکز را مشروط بر رفع نواقص موجود دانست.

رییس کانون زبان ایران از مراکز استان گلستان بازدید کرد

وی در نشستی صمیمانه با کارکنان و مدرسان استان که با همراهی روح‌اله عباسی نژاد، مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفت در خصوص سود و زیان مراکز، صرفه جویی‌های صورت گرفته، فرمول حقوق و دستمزد مدرسان و تلاش‌های صورت گرفته جهت ارائۀ یک فرمول عادلانه نسبت به سال‌های گذشته، ایجاد امکان مشارکت مدرسان در برگزاری وبینارها، موارد پژوهشی، تولید محتوی و ... با هدف بالابردن درآمد آن‌ها، نحوۀ دریافت تخفیف‌ها و ساماندهی مشکلات قبلی، رایزنی‌های صورت گرفته از قبیل برگزاری آزمون آیلتس، راه‌اندازی اپلیکیشن کانون و همچنین موارد در دست اقدام از سوی کانون زبان ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

رییس کانون زبان ایران از مراکز استان گلستان بازدید کرد
در ادامه عباسی‌نژاد نیز بر تلاش مجموعۀ کانون برای مرجعیت کانون زبان ایران در حوزۀ زبان‌های خارجه تاکید کرد.
نحوۀ ارائۀ تخفیف‌ها در کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین تعامل این دو مجموعه با یکدیگر از دیگر مواردی بود که مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری به آن‌ها پرداخت و ضمن قدردانی از تلاش‌های خالصانه دکتر ذوالفقاری، حضور ایشان را یک فرصت برای کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.
وی در بخش پایانی سخنانش در خصوص وضعیت عفاف و حجاب و لزوم رعایت آن نکاتی را عنوان کرد.


۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۵۸۸
Loading
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...