جلسۀ مسئولان و سرپرستان مراکز آموزشی استان اصفهان برگزار شد

جلسۀ مسئولان و سرپرستان مراکز آموزشی استان اصفهان برگزار شد
جلسۀ مسئولان و سرپرستان مراکز آموزشی کانون زبان استان اصفهان با حضور مهرداد قاسمی، سرپرست کانون زبان استان و منیره جعفری، مسئول حراست کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه قاسمی از زحمات و تلاش‌های همکاران قدردانی و بیان کرد: امیدوارم که با خلاقیت و تدابیر شما شاهد موفقیت‌های بیشتر در ترم‌های آتی باشیم.

برنامه‌ریزی برای برگزای ترم زمستان، بررسی مشکلات مراکز آموزشی و ارائۀ راهکارهایی برای بهره‌وری از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 17 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.  همچنین در برخی از مراکز این استان دوره های آمادگی تافل، مکالمه ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار می‌گردد.

۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۷۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...