برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی نوجوانان مرکز آموزشی کرمانشاه

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی نوجوانان مرکز آموزشی کرمانشاه
جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان نوجوان سطح Reach 4 مرکز آموزشی کرمانشاه با حضور فاطمه فرهنگیان، مسئول و پروین پیرفلاح، مدرس مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، برنامه‌هایی همچون  سرود به زبان انگلیسی، خاطره گویی، اهدا تقدیر نامه و ... اجرا شد.

محمد حسن پاک گهر، سرپرست کانون زبان استان کرمانشاه هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و علاقه‌مندسازی زبان‌آموزان و قدردانی از مدرسان عنوان کرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان کرمانشاه دارای 6 مرکز آموزشی است و در آن ها زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می شود. در برخی از مراکز این استان همچنین دوره‌های آمادگی تافل نیز برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت‌نام در مرکز آموزشی خواهران 22 بهمن می‌توانند با شماره 38396028 - 083 تماس حاصل نمایند.
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۵۳۵
شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0

جناب آقای پاک گهر مدیر محترم کانون زبان استان کرمانشاه، از زحمات و تلاش شما و مسئول محترم مرکز آموزشی کرمانشاه سرکار خانم فرهنگیان و مدرس گرامی سرکار خانم پیرفلاح بابت برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان بحش نوجوانان، صمیمانه سپاسگزارم. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...