مشاور رییس در امور استان‌ها تاکید کرد:

ارتقاء کمی و کیفی، ارزیابی عملکرد و ایمنی مراکز آموزشی

ارتقاء کمی و کیفی، ارزیابی عملکرد و ایمنی مراکز آموزشی
رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها در نشست مدیران استانی بر سه مقولۀ ارتقاء کمی و کیفی، ارزیابی عملکرد و ایمنی مراکز آموزشی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، لیاقی در بخش نخست سخنانش در خصوص برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش تعداد زبان‌آموزان، اعلام وضعیت رزرو مراکز آموزشی در ماه سوم هر ترم، اعلام تعداد کلاس درخواستی مدرس و کلاس تخصیص یافته، اعلام میانگین تعداد زبان‌آموزان نسبت به تعداد کلاس، حضور بیشتر در مراکز آموزشی و بررسی وضع برنامه‌ریزی جذب زبان‌آموز نکاتی را بیان کرد.

 تشکیل اتاق فکر و تحلیل و بررسی ریزش زبان‌آموز، شرایط تخفیف زبان آموزان، اعلام آمار تعداد زبان‌آموز، کلاس و مدرس در هر ترم، انجام نظرسنجی از زبان‌آموزان در زمینۀ نحوۀ برخورد همکاران و مدرسان، اعلام نیاز دوره‌های آموزشی برای ارتقاء عملکرد کارکنان و مدرسان (مشتری مداری، بازاریابی، ارتباطات و ...)، اعلام درخواست دستگاه حضور و غیاب، درخواست توسعه و راه‌اندازی مراکز جدید آموزشی و برنامه‌ریزی برای خروج از زیان‌دهی مراکز آموزشی از دیگر موضوعاتی بودند که مشاور رییس در امور استان‌ها به آن‌ها پرداخت.

وی ارزیابی عملکرد استان‌ها را در سه بخش عملکرد رفتاری، عملکرد مالی و عملکرد علمی خلاصه کرد و در خصوص روند بررسی هر یک گفت: عملکرد رفتاری از طریق بازرسان و نظرسنجی‌های دوره‌ای، عملکرد مالی از طریق بررسی درآمد و هزینه‌های استانی و عملکرد علمی از طریق برگزاری دوره‌ها، بررسی سطح مدرسان و نتیجه و تاثیر آن مورد سنجش قرار می‌گیرد.

لیاقی در خصوص ایمنی مراکز آموزشی بر شارژ به موقع کپسول‌های آتش نشانی، بررسی لوله‌های بخاری و لوله‌کشی گاز، بررسی سیم‌کشی برق و حفاظ پله‌ها و پنجره‌ها و همچنین پنکه‌های سقفی مراکز تاکید کرد. 
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۸۷۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...