جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی مرودشت (فارس)

جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی مرودشت (فارس)
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه سنی نوجوانان مرکز آموزشی مرودشت (فارس) با حضور جعفر ایزدی، مسئول مرکز، زهرا لطفعلیان، مدرس بخش خواهران و رضا کشاورز، مدرس بخش برادران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جشن مسئول مرکز، ضمن تبریک به زبان‌آموزان برای سعی و تلاشی که در به اتمام رساندن مقطع نوجوانان داشته‌اند از مدرسان آنان قدردانی کرد و سپس به بیان نکاتی در خصوص بخش بزرگسالان و تفاوت های آن با بخش نوجوانان و همچنین تغییراتی که در روند برگزاری آزمون پایان ترم صورت گرفته است، پرداخت.

گفتنی است، مرکز آموزشی مرودشت در استان فارس قرار دارد، بخش خواهران این مرکز در آدرس خیابان انقلاب، کوچه دانش، پلاک 86 و بخش برادران در آدرس خیابان انقلاب، ابتدای کوچه روزگار واقع شده است. همچنین برای تماس با مرکز خواهران می‌توانید با شمارۀ ۴۳۳۴۰۰۱۷(۰۷۱) و برای تماس با مرکز برادران با شمارۀ ۴۳۳۳۶۳۶۶ (۰۷۱) تماس حاصل نمایید.

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۳,۶۸۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...