بازدید رییس کانون زبان ایران در نخستین روزهای فصل بهار از مراکز آموزشی استان مازندران

بازدید رییس کانون زبان ایران در نخستین روزهای فصل بهار از مراکز آموزشی استان مازندران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران در نخستین روزهای فصل بهار به همراه سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران از 12 مرکز آموزشی این استان در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر و ساری بازدید و با مسئولان این مراکز دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این دیدارها ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مسئولان و کارکنان مراکز آموزشی استان، سالی سرشار از موفقیت و پیشرفت بیش از پیش را برای آنان آرزو نمود.
ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه مراکز آموزشی استان از مهمترین موضوعاتی بود که در این بازدیدها به آن ها پرداخته شد.                                                               
گفتنی است، کانون زبان ایران در استان مازندران دارای 32 مرکز آموزشی است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.
همچنین دوره‌های ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار می‌شود و قرار است از ترم بهار زبان های روسی، آلمانی، فرانسه و اسپانیایی نیز در این استان راه اندازی شود.

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

انتصاب

۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۹:۳۳
تعداد بازدید : ۳,۷۰۹
رحیمی
۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0

با تشکر فراوان از مدیریت محترم کانون زبان ایران جناب اقای دکتر مومنی و مدیریت محترم کانون زبان مازندران جناب اقای اصفی که همواره پشتبان همکاران بوده اند و با ابتکار عمل و نواوری توانسته اند باعث ارتقا کانون زبان بشوند.

عبدالوهاب قلی نژاد مسئول امور عمومی کانون زبان مازندران
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
5

جا دارد از زحمات مدیر محترم جهادی وخستگی ناپذیر جناب آقای دکترمومنی که در طول ایام تعطیلات نوروز دغدغه کانون زبان مراکز استان ها را داشته در سفر پر بار وپر ثمر خودبه استان مازندران روحیه مضاعفی به همکاران داده ،از نظرات وراهکارهای مثبت ایشان بسیار استفاده برده واز برخورد صمیمانه وتصمیمات مهم ومدبرانه ایشان کمال تشکر را داریم واز مدیر محترم استان جناب آقای دکتر آصفی نیز این موقعیت وایجاد فرصت برای دیدار با ریاست محترم کانون را فراهم نمودندسپاسگزاریم.

فرشته محمدی ، مسئول مرکز 18 دی ساری
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0

با سلام و احترام برخود واجب می دانیم تا مراتب عمیق تقدیر و تشکر اینجانب و همه همکاران اداری و آموزشی مرکز 18 دی ساری را از حضور گرم و صمیمی جناب آقای دکتر مومنی در استان مازندران ابراز نماییم. باشد تا حضور عالی مقام ایشان و تصمیات مدبرانه پی آیند، برگ زرینی در پیشرفت همه جانبه جایگاه کانون زبان در استان و همچنین دلگرمی ویژه برای همکاران گردد. همچنین سپاس بیکران تقدیم جناب آقای دکتر آصفی که فرصت حضور و دیدار با ریاست عالی کانون زبان ایران را برای همکاران در استان مازندران فراهم نمودند.

صالح راد-مرکز برادران بابل
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0

با تشکر فراوان از ریاست محترم کانون زبان ایران جناب آقای دکتر مومنی که در ایام تعطیلات ، صمیمانه در مراکز مازندران حضور یافتند و پس از مشاهده مشکلات مراکز ، برای برطرف نمودن آنها دستور مقتضی صادر نمودند. همچنین از آقای دکتر آصفی به دلیل فراهم نمودن امکان دیدار با ریاست محترم ،بی نهایت سپاسگزاریم .

راحله یعقوبی مسئول قائمشهر خواهران
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0

با سلام و آرزوی بهترین هادر سال جدید، از بازدید جناب آقای دکتر مومنی که برگ زرینی در زمینه راهگشایی مسیر جدید پیشرفت کانون زبان در استان مازندران می باشد،بسیار خورسندیم. بدینوسیله از جناب آقای دکتر آصفی که فرصت دیدار همکاران با مقام عالی ریاست کانون را فراهم نموده اند کمال تقدیر وتشکر را داریم.

سید علی اکبر ابطحی
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0

با سلام و عرض خداقوت بسیار سپاسگذاریم از حضور ارزشمند جناب آقای دکتر مومنی و جناب دکتر آصفی در مراکز استان مازندران، با روحیه ای جهادی که از ایشان دیده ایم قطعاً این بازدید توسعه ای در خور شأن زبان آموزان و والدین محترم آنها و همه همکاران گرامی را رقم خواهد زد. به امید موفقیت روزافزون

جهانیان
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
5

با سلام و خدا قوت خدمت ریاست محترم کانون زبان ایران جناب دکتر مومنی که در این چند ماه با تصمیمات جهادی و عالی در حال رشد و برافراشته کردن پرچم کانون زبان هستند و با سفر و بازدید از مراکز استان مازندران نشان دادند استان بزرگ و زیبای مازندران چقدر برای ایشان اهمیت دارد و خسته نباشید و خدا قوت خدمت مدیر لایق و توانمند استان مازندران جناب دکتر آصفی که با عملکردشان باعث رشد کیفی و کمی زبان آموزان استان مازندران شده اند. بنده حقیر با افتخار در راه رشد و ارتقای کانون زبان ایران مانند یک سرباز درخدمتم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...