فرماندار یزد:
کانون زبان ایران از برترین آموزشگاه‌های زبان در کشور است

فرماندار یزد:<br>کانون زبان ایران از برترین آموزشگاه‌های زبان در کشور است
سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در دیداری با رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان این استان، کانون زبان ایران را به سبب نظم و کیفیت آموزشی موجود در آن از برترین آموزشگاه‌های زبان در کشور دانست که اقدامات ارزندۀ آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، خادم در این دیدار ضمن معرفی مراکز آموزشی شهر یزد در خصوص تاریخچه کانون زبان ایران، نقش برجستۀ کانون زبان در نظام آموزشی کشور، استانداردهای آموزشی کانون زبان، قوانین و مقررات و اصول آموزشی، نظم در آموزش و مدرسان توانمند و همکاران دلسوز کانون زبان نکاتی را بیان کرد.

وی در ادامه به بیان برخی مشکلات موجود در مراکز آموزشی پرداخت و خواستار تعامل فرمانداری با کانون زبان ایران در این استان شد.

همچنین، در پایان این دیدار فرماندار یزد نسبت به پشتیبانی و همکاری جهت مرتفع نمودنِ مسائل موجود اعلام آمادگی کرد.

شایان ذکر است، کانون زبان ایران در استان یزد دارای 8 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، فرانسه و عربی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین در برخی از مراکز این استان دوره‌های تافل، مکالمۀ ویژه و بحث آزاد نیز برگزار می‌گردد.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۵۵۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...