گفتگویی با سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان در خصوص برگزاری دورۀ "آمادگی آزمون EPT"

گفتگویی با سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان در خصوص برگزاری دورۀ "آمادگی آزمون EPT"
دکتر محمد شاهین تقدمی، سرپرست آموزش‌های ویژه کانون زبان ایران در خصوص آزمون EPTعنوان کرد: English Proficiency Test که با عنوان اختصاری EPT شناخته می‌شود آزمونی معتبر است که از سال 1386 توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می¬گردد. شرکت در این آزمون و کسب حداقل نمرۀ قبولی در آن برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه که دارای مدرک بین‌المللی زبان انگلیسی با نمرۀ تعیین شده توسط دانشگاه نیستند، الزامی است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، تقدمی دربارۀ برگزاری دورۀ آمادگی آزمون EPT گفت: جناب آقای دکتر مومنی، رییس محترم کانون زبان، تاکید ویژه‌ای بر رشد و توسعۀ دوره‌های ویژه (ESP) در کانون زبان دارند، از طرفی، آموزش زبان انگلیسی با اهداف امتحانی (English for Exams) به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های جذاب و پرمخاطب ESP، گزینۀ مناسبی برای شروع توسعۀ مدنظر است. با توجه به افزایش تعداد متقاضیان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر و در راستای پاسخگویی به نیازهای زبانی این افراد، کانون زبان تصمیم گرفت تمرکز خود را در اولین قدم این توسعه بر روی دوره‌های آمادگی EPT معطوف کند.

وی در خصوص نحوۀ برگزاری کلاس‌های این دوره عنوان کرد: دورۀ آمادگی EPT در قالب 60 ساعت آموزشی و به صورت 15 جلسۀ 4 ساعته به سه شکل عادی (4 ماهه)، فشرده (2 ماهه) و فوق فشرده (1 ماهه) ارائه می‌شود. هزینۀ شرکت در این دوره‌ها در هر سه حالت عادی، فشرده و فوق فشرده 700 هزار تومان خواهد بود.

تقدمی آزمونEPT  را متشکل از 4 بخش گرامر، واژگان، درک مطلب و Cloze Test دانست و در خصوص  هدف از برگزاری این دوره گفت: ارتقا سطح دانش و توانش افراد در تمامی این زمینه‌ها از اهداف این دوره است. همچنین، نمونه سوالات دوره‌های گذشته در هر چهار زمینۀ مذکور به صورت تشریحی و تحلیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا متقاضیان با شرایط واقعی آزمون آشنا شوند.

سرپرست آموزش‌های ویژۀ کانون زبان ایران ادامه داد: محتوای آموزشی، طرح درس و روش تدریس این دوره توسط کارشناسان و مدرسان با تجربۀ کانون زبان تهیه و تنظیم شده است، همچنین اولین دورۀ آمادگی EPT در مرکز آموزشی جم تهران و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت استقبال متقاضیان، شرایط برگزاری این دوره در دیگر مراکز استان تهران و همچنین تمامی استان‌های کشور مهیا خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره می‌توانند با شماره تلفن 88321577 بخش آموزش‌های ویژه و در خصوص ثبت‌نام در این دوره در مرکز آموزشی جم به آدرس خیابان مطهری، خیابان فجر، نبش غفاری، پلاک 33 مراجعه و یا با شماره تلفن 88321234 تماس حاصل نمایند.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۸۳۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...