کتاب های سطوح پیشرفته (Advanced)، پرفروش‌های غرفۀ کانون زبان تا روز چهارم

کتاب های سطوح پیشرفته (Advanced)، پرفروش‌های غرفۀ کانون زبان تا روز چهارم
چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال سپری شدن است و کتاب‌های سطوح پیشرفته 3-1 بیش از سایر کتاب‌ها در غرفۀ کانون زبان ایران مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، از آن جایی که در سطوح پیشرفته تمرکز بر متن‌های خواندن پیشرفته و موضوعات مناسب جهت بحث است، این کتاب‌ها شامل چندین فعالیت شنیداری است که مطابق و هماهنگ با موضوعات متون و بحث‌ها تهیه شده‌اند.

هدف آموزشی این کتاب‌ها آن است که در پایان سطوح 3-1، زبان‌آموزان به مهارت کامل در گفتار و شنیدار دست یابند، همچنین مهارت پاراگراف نویسی، مقاله نویسی و نامه‌نگاری نیز  به صورت کامل در این کتاب‌ها عنوان گردیده است.

در کتاب پیشرفته 1، پس از یادگیری در مورد طرح کلی، جمله اصلی و جملات بدنۀ یک پاراگراف و همچنین دربارۀ انواع پاراگراف ها و موارد کاربرد آن‌ها توضیحاتی ارائه می شود.

در کتاب پیشرفته 2، علاوه  بر موارد فوق، نگارش انواع پاراگراف از قبیل طبقه‌بندی، علت و معلول و ... مطرح می‌گردد.

همچنین در کتاب پیشرفته 3 با معرفی نحوۀ نگارش انشاء، نامه‌های رسمی، اداری، تجاری و همچنین نحوۀ نوشتن ایمیل و نامه تقاضای کار، زبان آموزان با پشتوانه‌ای قوی از دانش، کانون زبان ایران را ترک می نمایند. 

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران دایر است و کانون زبان ایران در بخش ناشران آموزشی، رواق غربی، راهروی D، بین سالن 1 و 2، غرفه 98 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۴,۳۷۶
Mohsen.saleh
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
5

سلام .بنده خودم با اینکه لیسانس مترجمی زبان انگلیسی رو دارم ،الان مدتی هست که زبان آموز کانون زبان ایران واحد مرکزی هستم .بطور خلاصه،کانون چون هم گرامر و هم مکالمه رو کار میکنن.همچنین با توجه به قیاس بنده (البته این ی نظر شخصی هست)کتابهای کانون طوری هست که دامنه لغات اشخاص رو افزایش میده.این یکی از مهمترین علتهاش میباشد. موفق باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...