گسترش راه اندازی دوره‌های آلمانی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران

گسترش راه اندازی دوره‌های آلمانی در مراکز آموزشی کانون زبان ایران
دکتر فاطمه روحی، مسئول بخش آلمانی با حضور در غرفۀ کانون زبان ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از گسترش راه‌اندازی دوره‌های آلمانی در مراکز آموزشی تهران و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های پایان ترم در 12 سطح به صورت آنلاین و همچنین گسترش راه‌اندازی دوره‌های آلمانی برای نوجوانان در مراکز آموزشی نوجوانان و بزرگسالان از جمله اقدامات مهمی است که در این بخش انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، روحی ادامه داد: در همین راستا در تلاش هستیم تا بخش آلمانی را در مراکز گرگان و همچنین ارومیه برای ترم تابستان راه اندازی کنیم و همچنین برنامه ریزی و آماده سازی محتوای دورۀ بازرگانی آلمانی را نیز در دست اقدام داریم.

وی افزود: بخش آلمانی در مراکز آموزشی گلستان (تهران) و رشت و همچنین بخش نوجوانان آلمانی در مرکز سهروردی نیز راه اندازی شده است.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی کتاب از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی تهران دایر است و کانون زبان ایران در بخش ناشران آموزشی، رواق غربی، راهروی D، بین سالن 1 و 2، غرفه 98 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۹۶۹
Bardia
۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0

سلام خسته نباشید بیزحمت یه لطفی کنید , قسمت صدور مدارک هم فعال بفرمایید, از دی ماه ۹۷ تا الان که ۹ اردیبهشت ۹۸ هستش در حال آپیدته


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...