نشست مدیران استانی کانون زبان ایران
درسازمان‌ها هیچ چیز خطرناک‌تر از تفرقه و هیچ دارویی توانمندتر از اتحاد نیست.

نشست مدیران استانی کانون زبان ایران </br> درسازمان‌ها هیچ چیز خطرناک‌تر از تفرقه و هیچ دارویی توانمندتر از اتحاد نیست.
آغاز نشست همراه بود با تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی، پس از آن امیرحسین غریب مدیر استان گلستان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان حاضر در نشست، گزارش مختصری از مراکز آموزشی و وضعیت فعلی استان گلستان ارائه کرد و از زحمات مدیران کانون زبان بخاطر تغییرات مثبت چند ماه اخیر تشکر و قدردانی نمود.
 
 سپس دکتر مؤمنی‌ رییس‌کانون زبان ایران، ایراد سخن نمود. وی ایجاد هماهنگی بین مدیران استانی و به اشتراک گذاری افکار، اهداف و برنامه ها را هدف اصلی تشکیل این نشست اعلام کرد. در ادامه ایشان هشت برنامه ‌کانون زبان ایران برای سال 98 را به این شرح بیان کرد: 
- بازنگری کتب درسی و محتواهای آموزشی که گرد زمان بر آن ها نشسته
- تولید محتوای دیجیتال، پادکست، پویانمایی، محصولات چند رسانه ای و بازی جهت تسهیل یادگیری زبان به عنوان محتواهای کمک آموزشی
- تدوین نظام جامع ارزیابی و ارتقاء مدرسان منطبق با نیازهای امروز کانون زبان ایران
- تلاش برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان عزیز و مدرسین گرامی
- اهتمام به تجهیز و نوسازی مراکز مخصوصاً مراکزی که وضعیت نابهنجاری دارند
- راه اندازی اپلیکیشن کانون زبان ایران تا تمام نیازهای زبان آموزان از طریق فضای مجازی قابل انجام باشد
- راه اندازی سرویس ایاب و ذهاب (ilicar) جهت حل مشکل ترافیک در شهرهای بزرگ
- ادامه مسیر آزمون آنلاین با قوت و قدرت بدون بروز اشکال فنی و...
وی در ادامه خاطر نشان کرد در پایان سال 98 ارزیابی استانها بر اساس 8 معیار فوق صورت خواهد پذیرفت.
مؤمنی مجموعه کانون زبان را به اتحاد و دوری از تفرقه توصیه نمود و عنوان‌ داشت در سازمان‌ها هیچ چیز خطرناک‌تر از تفرقه و هیچ دارویی توانمندتر از اتحاد نیست.
دکتر مهدی مشفق معاون اداری مالی کانون زبان ایران، در سخنان خود در خصوص نقل و انتقال مالی در کانون زبان، تبدیل قرارداد کارکنان پروژه ای و قرارداد یک ساله، حقوق کارکنان، تجهیز مراکز آموزشی براساس اولویت بندی، رعایت موارد حقوقی در قراردادها، انجام تبلیغات به صورت متمرکز و.... مطالبی به تفصیل عنوان نمود. 
سپس امیر مهدی جمالی مدیر امور مالی نکاتی در زمینه تنخواه عام و خاص، رعایت و الزام درج مستندات مالی مطالبی بیان نمود. 

دکتر علیرضا اسلامی معاون آموزش از ایجاد بخش امور مدرسان با 3 هدف مشخص در حوزه های ( جذب، آموزش و توانمند سازی و ارتقاء مدرسان ) خبر داد و از دیگر برنامه های پیش روی این معاونت به بازآموزی روش‌های تدریس، آموزش مستمر از طریق سامانه LMS، دوره های آموزشی جهت کارشناسان بازدید، تدوین نظام جامع ارزیابی مدرسان، ایجاد بخش مدیریت آزمونها و ... اشاره کرد.

سپس دکتر مرضیه امامی معاون پژوهش کانون زبان ایران، برنامه های این معاونت را در حوزه تولید محتوای کمک آموزشی، فیلم‌های کوتاه، تولید فایل های صوتی و قابل دسترس، تولید بازی و انیمیشن، تهیه محتوای آموزشی برای سطوح Pre و Inter تا پایان سال 98 و بازنگری کتب نوجوان، روی آوردن به نشریات و مجلات علمی، تخصصی، پژوهشی و پربارتر نمودن این قبیل موارد اعلام کرد.

در پایان جلسه مدیران استانی پرسش های خود را از رییس کانون مطرح نمودند و ایشان به سوال‌های ارائه شده پاسخ داد. 

گفتنی‌است این نشست یک روزه با حضور رییس، مشاوران، معاونان و مدیران استانی کانون زبان ایران روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه در شهر گرگان (استان گلستان) برگزار شد.

 

 

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸
تعداد بازدید : ۲,۶۱۴
مسئول مرکز لنگرود
۱۳۹۸/۰۲/۱۶
5

با سلام خدمت رئیس محترم کانون زبان و کلیه همکاران ستادی و اجرایی در مرکز و استان به نوبه خود از اهتمام، تلاش و پشتکار حضرت عالی برای بهبود وضعیت معیشت کارکنان و مدرسان عزیز تشکر و قدردانی میکنم . امیدوارم بتوانیم با وحدت و همدلی و کارگروهی در انجام کلیه مراحل کاری و اجتماعی خدمت رسان باشیم

مدرس بزرگسال
۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0

ضمن تشکر. بی صبرانه منتظر کنابهای جدید Pre و Inter تا پایان سال 98 هستیم.

کامران مدرس انگلیسی
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
0

با سلام و احترام. به نظر می رسد از لحاظ نوع و کمیت، برنامه های خوبی در ادامه فعالیت های سال های گذشته در دست انجام است. امید است از نظر کیفیت نیز مثل همیشه شاهد اتفاقات خوبی باشیم. به ویژه حفظ کیفیت و پشتوانه علمی در تولید کتاب های جدید و سایر وسایل کمک آموزشی که بسیار تخصصی و فنی است امری بسیار مهم است. ان شاءالله هزینه هایی که در نظر گرفته میشود مانند دوره های قبل منجر به نتایج محسوس و با کیفیت بالا باشد. کانون زبان باید همیشه بهترین باشد.

مدرس مازندران
۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0

با سلام وآرزوی موفقیت روزافزون برای عزیزان بالاخص جناب دکتر مومنی و جناب دکتر آصفی مدیریت محترم استان مازندران بابت ارتباط نزدیک و دوستانه با مدرسین

ili
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0

با سلام و احترام به نظر می رسد خبرهای خوبی در راه هست به امید موفقیت روز افزون برای این موسسه پویا .و تشکر از مدیریت جدید کانون بخاطر دید بسیار عالی این بزرگوار

مدرس یزد
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0

سلام و ارزوی موفقیت برای ریاست جدید ان شاالله با امید به تحقق برنامه های در پیش رو. موفق باشید وپایدار


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...