مرکز آموزشی جم (تهران) پذیرای زبان‌آموزان نوجوان خواهد بود

مرکز آموزشی جم (تهران) پذیرای زبان‌آموزان نوجوان خواهد بود
مرکز آموزشی جم (تهران) از ترم تابستان پذیرای زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه سنی نوجوان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، محمد اله وردی، مسئول مرکز آموزشی جم در این خصوص گفت: خوشبختانه از ترم بهار دورههای آموزشی زبان انگلیسی را برای گروه سنی کودکان (8 تا 11 سال) برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد و بنا داریم بخش نوجوانان را نیز در این مرکز راه اندازی نماییم.

وی افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به مرکز آموزشی جم واقع در تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، نبش غفاری، پلاک 33 مراجعه و یا با شماره تلفن 88844407 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، پیش از این در مرکز آموزشی جم زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی به زبان‌آموزان گروه سنی بزرگسال و انگلیسی به زبان آموزان گروه سنی کودکان آموزش داده می‌شد.

در این مرکز همچنین دوره‌های مکالمه، مکالمۀ آزاد، آمادگی تافل، آیلتس، انگلیسی با اهداف ویژه، فشرده آلمانی، آمادگی آزمون B2 آلمانی، مکالمه موضوعی عربی و گویش های لبنانی و عراقی برگزار می شود.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۴۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...