درخشش زبان‌آموز شیرازی در رشتۀ زبان خارجه جشنواره نوجوان خوارزمی

درخشش زبان‌آموز شیرازی در رشتۀ زبان خارجه جشنواره نوجوان خوارزمی
رامین نظرپور، زبان آموز سطح Elementary 3 مرکز آموزشی آباده (فارس) در رشتۀ زبان خارجه جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نظرپور تحصیل در کانون زبان ایران را از 5 سال پیش آغاز کرده است، پدر وی در خصوص انتخاب کانون زبان ایران برای تحصیل فرزندش عنوان کرد: از آن جایی که کانون زبان پیشینه‌ای قدیمی در شهر ما داشت و با توجه به سیستم آموزشی منظم این مجموعه، تصمیم گرفتیم تا فرزندمان را در این موسسه ثبت نام نماییم.

وی نقش کانون زبان را در کسب موفقیت فرزندش بسیار موثر دانست و گفت: بدون شک آموزشی که رامین در کانون زبان از آن بهره‌مند شده است در موفقیت او در جشنواره خوارزمی بسیار تاثیرگذار بوده است، از زمانی که رامین به کانون زبان رفت با راهنمایی‌هایی که از مدرسان این مجموعه گرفت هر روز قویتر از قبل به جلو حرکت می‌کرد و بین او با سایر دانش‌آموزان مدرسه نیز این پیشرفت به خوبی نمایان بود.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت‌های روزافزون برای این عزیز دارد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
تعداد بازدید : ۲,۳۱۴
امین
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0

مرکز آموزشی آباده (فارس) صحیح است


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...