سرپرست کانون زبان استان مرکزی:

توجه به فرهنگ سازمانی مبتنی بر تکریم مخاطب موجب ارتقاء جایگاه کانون زبان خواهد شد

توجه به فرهنگ سازمانی مبتنی بر تکریم مخاطب موجب ارتقاء جایگاه کانون زبان خواهد شد
محمد پیرمحمدی، سرپرست کانون زبان استان مرکزی در جلسه‌ای که با حضور مدرسان این استان برگزار شد بر توجه به فرهنگ سازمانی مبتنی بر تکریم مخاطب و همچنین اتحاد بین همکاران و مدرسان تأکید و آن را موجب ارتقاء جایگاه کانون زبان ایران دانست.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی در این جلسه ضمن ارائۀ آمار و گزارشی در خصوص زبان‌آموزان مراکز، پیرامون نقش همۀ اعضای مجموعه در جذب و نگه داشت زبان‌آموز، تکریم ارباب رجوع، برگزاری جلسات ملاقات با والدین زبان آموزان و ... نکاتی را عنوان کرد.

در ادامه این جلسه بخشنامه‌ها و تغییرات جدید، حذف آزمون‌های میان ترم و آزمون‌های آنلاین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همچنین از مدرسان کلیه گروه ها خواسته شد که نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی جهت ارسال به بخش‌های مربوطه ارائه نمایند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان مرکزی دارای 2 مرکز آموزشی است و در آن زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۳۶۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...