مرکز آموزشی اکباتان پذیرای زبان‌آموزان گروه سنی نوجوان خواهد بود

مرکز آموزشی اکباتان پذیرای زبان‌آموزان گروه سنی نوجوان خواهد بود
سید رضا رضوی، مسئول مرکز آموزشی اکباتان (تهران) از راه‌اندازی بخش نوجوانان (خواهران و برادران) در این مرکز، از ترم تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، رضوی گفت: در مرکز اکباتان پیش از این پذیرای زبان‌آموزان گروه سنی کودک بودیم اما با مجوزهایی که دریافت کرده‌ایم از این پس می‌توانیم زبان آموزان گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان (خواهران و برادران) 7 تا 12 سال را تحت آموزش زبان انگلیسی قرار دهیم.

گفتنی است، مرکز اکباتان در بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، خیابان ابراهیمی جنوبی، خیابان شهید نجاتی، شماره 48 واقع شده است و علاقه‌مندان به ثبت نام در این مرکز می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا 20 و پنجشنبه‌ها از ساعت8:30 تا13:30با شماره تلفن‌های ۴۴۶۵۹۰۹۶,۴۴۰۲۵۲۶۸,۴۴۰۲۵۹۱۵ تماس گرفته و یا جهت پیش ثبت‌نام، ارائه پیشنهادها و انتقادها و ارسال پیام های فوری به شمارۀ 10002144659096 پیامک ارسال نمایند. 
۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۹۲۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...