مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی عنوان کرد:

افزایش بهره‌وری با برنامه‌ریزی منسجم و منظم

افزایش بهره‌وری با برنامه‌ریزی منسجم و منظم
جواد نکوزاد، مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی در جلسه‌ای که با حضور کارکنان و مسئولان مراکز آموزشی این استان برگزار شد بر برنامه‌ریزی منظم و منسجم به عنوان یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نکوزاد در این جلسه به بررسی برنامه‌های انجام شده در سال گذشته و برنامه‌هایی که قرار است در سال جدید اجرایی شوند پرداخت و سپس به برخی نکات برای تحقق آن‌ها اشاره کرد.

وی جلب رضایت زبان‌آموزان و والدین آن‌ها را وظیفه‌ای انسانی دانست و خاطر نشان کرد ضروری است این مهم توسط همۀ اعضای کانون زبان مورد توجه قرار گیرد.  

توجه به قوانین اداری و لزوم رعایت آن‌ها توسط کارکنان، برنامه‌ریزی جهت انجام تبلیغات متمرکز، راهکارهایی برای مدیریت هزینه‌ها و ... از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه به آن‌ها پرداخته شد.

در پایان این جلسه مدیر کانون زبان استان با اهدا لوح تقدیری از تلاش‌ها و زحمات لیا عرفانی  و رضا احمدی از کارکنان کانون زبان استان خراسان رضوی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر مشهد دارای 5 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی‌، عربی‌، فرانسه‌، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۷۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...