انتصاب مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران

انتصاب مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی حسین زاده دلیر را به عنوان مدیر امور مدرسین معاونت آموزشی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این حکم بر استفاده از آموزش‌های الکترونیک و بهره‌گیری از تیم کارشناسی خبره و روش‌های علمی در جهت رشد و ارتقای کیفیت تخصصی و حرفه‌ای مدرسین تاکید کرده است.

گفتنی است، دلیر فارغ التحصیل رشتۀ آموزش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی است. وی از سال 1375 همکاری خود را با کانون زبان ایران به عنوان مدرس در مرکز آموزشی تبریز آغاز کرد و در سال 1378 همکاری وی به عنوان کارشناس بازدید از کلاس و همچنین کارشناس جذب و تربیت مدرس در مقطع نوجوانان و بزرگسالان ادامه یافت. دلیر از سال 1389 به عنوان مسئول بخش بزرگسالان و پس از آن به عنوان کارشناس آموزش بخش انگلیسی در ادارۀ مرکزی مشغول به کار شد. مدرس مقاطع کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، کارشناس تعیین سطح در همه مقاطع، کارشناس بازدید از کلاس در همه مقاطع، کارشناس جذب مدرس در بخش‌های نوجوانان و بزرگسالان، کارشناس جذب ویژه، کارشناس دورۀ بازآموزی روش تدریس و... در سابقۀ ایشان به چشم می خورد.

وی همچنین از بهمن ماه سال 1397 به عنوان مسئول بخش آموزش کودکان و نوجوانان در معاونت آموزشی کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بود.

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۴,۰۹۴
حسنی
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0

خانم حسین زاده عزیز من افتخار داشتم که در اولین همکاری با کانون، از تدریس و تجربیات شما استفاده کنم. به حق که لایق بهترین ها هستید و براتون آرزوی موفقیت دارم.

Mahrokh makhsoos
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
5

تبریک به سازمان قدرتمند و پرقدمت کانون زبان ایران و سرکار خانم دلیر تا ابد در اوج بدرخشید

جواد کریمی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0

با احترام وعرض تبریک توفیقات روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت مینمایم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...