انتصاب مدیر پشتیبانی کانون زبان ایران

انتصاب مدیر پشتیبانی کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی رضا عزیزی را به سمت مدیر پشتیبانی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در بخشی از این حکم آمده است: " از جنابعالی انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان و با بهره‌گیری از تجارب موجود در کانون و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بالقوه، وظایف امور پشتیبانی را بر پایه قوانین و مقررات موضوعه به انجام برسانید."

در این حکم ایجاد ساختار پویا، کارآمد، چابک و پاسخگو در حوزۀ پشتیبانی به عنوان مهمترین ماموریت مدیر این بخش ذکر شده و بهینه‌سازی و ساماندهی امور پشتیبانی از طریق بازمهندسی فرآیندها، تسهیل و تسریع در انجام ماموریت‌های محوله، توجه به همکاران شاغل در حوزۀ تحت سرپرستی و رعایت شان و کرامت ایشان، برنامه‌ریزی جدی بازسازی تجهیزات مراکز آموزشی و ساماندهی مراکز استیجاری و ملکی کانون از اولویت‌هایی است که بر آن‌ها تاکید شده است.

 گفتنی است، عزیزی دارای مدرک کارشناسی در دو رشتۀ مهندسی عمران و مترجمی زبان آلمانی و همچنین کارشناسی ارشد در رشتۀ مدیریت بازرگانی است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون کارشناس حقوقی، کارشناس بازدید، رییس دفتر مدیرعامل و هیات مدیره، مدیر پروژه و... را در سازمان‌ها و شرکت های مختلف برعهده داشته است.

وی همچنین از اسفندماه سال 1397 به عنوان مسئول نظارت و بازرسی در کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بود.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۸۴۲
جواد کریمی سرپرست دبیرخانه
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
5

احتراما انتصاب شایسته وبه جای جنابعالی را از صمیم قلب تبریک عرض نموده واز خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را خواستارم

محمد صفری
۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0

ضمن تشکر از تلاش های شایسته سابق، ان شالله در سمت جدید همچون گذشته سرشار از شور و نشاط با توفیق الهی در جهت نیل به اهداف و ماموریت های تعیین شده موفق و سربلند باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...