سرپرست اداره فناوری اطلاعات کانون زبان ایران منصوب شد

سرپرست اداره فناوری اطلاعات کانون زبان ایران منصوب شد
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی امیر ثروتی را به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی در این حکم توسعه و اصلاح زیر ساخت های فناوری اطلاعات کانون زبان، افزایش سطح امنیت سامانه های موجود، یکپارچه سازی و تجمع سامانه‌ها و ارتقاء سطح کیفیت خدمات‌رسانی به زبان آموزان، مدرسان، کارکنان و مراکز را از مهمترین مسئولیت‌های سرپرست جدید عنوان کرده است.

هماهنگی و همراهی کامل با ادارات ستادی به خصوص حوزه های مالی، اداری و آموزش و توجه جدی به مقوله فناوری‌های نوین در حوزه ارتباطات و اطلاعات از جمله انتظاراتی است که در این حکم بر آن‌ها تاکید شده است.

گفتنی است، ثروتی دارای مدرک فوق دیپلم در رشتۀ نرم‌افزار کامپیوتر است، وی از سال ۸۴ همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده است و سمت‌هایی همچون مسئول امور مدرسین و امتحانات مرکز آموزشی طالقانی (تهران)، مدیر مرکز آموزشی نور (تهران)، مسئول راه‌اندازی مراکز فردوس و یوسف آباد (تهران) و همچنین کارشناس مسئول امتحانات و صدور مدارک کانون زبان ایران در سوابق ایشان به چشم می‌خورد.

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۲,۳۷۵
علیرضا دوستیار تبریزی
۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0

با عرض تبریک خدمت سرور گرامی جناب آقای ثروتی عزیز و آروزوی موفقیت روز افزون و به امید پیشرفت به درجات متعالی تر.

جواد کریمی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0

احتراما انتصاب شایسته وبه جای جنابعالی راتبریک عرض نموده واز خداوند منان توفیقات روزافزون جنابعالی را خواستارم


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...