کسب مدال برنز مسابقات جهانی زیست‌شناسی توسط زبان آموز سنندجی

کسب مدال برنز مسابقات جهانی زیست‌شناسی توسط زبان آموز سنندجی
فاطمه ابراهیمی، زبان آموز مقطع بزرگسالان مرکز آموزشی سنندج در مسابقات جهانی زیست شناسی 2019 IBSKC که در روسیه برگزار شد موفق به کسب مقام سوم جهان و مدال برنز شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، المپیاد جهانی زیست‌شناسی رقابتی است بین آن دسته از دانش‌آموزان دبیرستانی که رتبه‌های برتر را در المپیادهای زیست شناسی کشورهای خود به دست آورده‌اند؛ آنان در این رقابت خلاقیت و مهارت‌های حل مسایل زیستی خود را مورد سنجش قرار می دهند.

بنابراین گزارش، المپیاد جهانی زیست‌شناسی می‌کوشد دانش‌آموزان با استعداد و توانای کشورهای عضو را با یکدیگر آشنا و به رشته زیست‌شناسی علاقه‌مند کند.

ایران از سال 1998رسما به عضویت المپیاد جهانی درآمده و به‌طور منظم در این رقابت‌ها شرکت کرده و هر بار مدال هایی را در این رقابت‌ها کسب نموده است.

گفتنی است، ابراهیمی همچنین مدال برنز مسابقات جهانی ریاضی 2018 WMTC که در آبان ماه 1397 در کشور بلغارستان برگزار شد را نیز کسب کرده است.
۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۵۰۸
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...